Terug

Problemen met internet

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. A.

Naar: Scarlet

15/02/2024

Beste, Op 7 februari kwam ik bij scarlet als nieuwe klant. Sinds de installatie tot op heden, werkt het internet heel zwak. Sinds 2 dagen heb ik zelfs helemaal gee internet. Ik belde herhaaldelijk de klantendienst met de vraag om dit op te lossen. Als een week lang word ik aan het lijntje gehouden dat ik gebeld zou worden door de technische dienst voor een afspraak om dit probleem op te lossen. Tot op heden kreeg ik geen telefoon van de technische dienst en dus ook geen afspraak. Gelieve dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Mvg, Yamina

Berichten (2)

Scarlet

Naar: Y. A.

16/02/2024

Beste,We hebben de klacht CPTBE01970619-64 met als Scarlet referentie 608511779 in behandeling genomen.We hebben via de ombudsdienst dezelfde klacht binnen gekregen. We zullen het nodige doen en via de ombudsdienst de nodige communicatie voorzien naar de klant.Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan.Met vriendelijke groeten,Frans D.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel

Y. A.

Naar: Scarlet

26/02/2024

Beste,Jullie zouden dit opnemen met de ombudsdienst. Tot op heden is er niets gebeurd. Het internet blijft zwak en valt regelmatig helemaal weg. Ik werd niet gebeld door een technieker en deze kwam ook niet langs om het probleem op te lossen. Gelieve hier spoedig mogelijk werk van te maken?Met vriendelijke groeten,Yamina


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform