Terug

Problemen met internet

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. P.

Naar: Proximus

04/10/2023

Beste, van 09/09 heb ik in mijn bedrijf geen internet, telefonie,tv, door een probleem met de fiberkabel. Reeds een tiental keren gebeld en steeds nog niks gebeurd. Ze gingen op 04/10 één technieker langssturen maar niks gezien verschillende keren gebeld en steeds doorgeschakeld naar andere personen die dan leuk weg de telefoon afduwen omdat ze geen verklaring of afspraken terug vinden in hun systeem. Ik heb daar al serieus wat inkomsten verlies door verkregen. Mvg Peeters Timmy

Berichten (3)

Proximus

Naar: T. P.

06/10/2023

Geachte heer,mevrouw,Hierbij bevestig ik dat ik de klacht van de heer Timmy Peeters in behandeling heb genomen. Wij zullen de klant zo snel mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht.Met vriendelijke groeten,Het Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-10-04-18.33.58.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921001977895]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921001977895]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: T. P.

06/10/2023

Geachte heer,mevrouwKlant Timmy Peeters is ondertussen verder geholpen door onze diensten.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-10-04-18.33.58.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921001980596]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921001980596]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

T. P.

Naar: Proximus

06/10/2023

Beste, weeral niemand gezien van proximus! Telefoon gekregen dat het de verkeerde dienst was die de herstelling niet kon doen! Nu is de afspraak weeral verlegd naar 10 oktober. Dit is er echt over aan het gaan. Wat gaat het de 10 de zijn? Nu bijna 1 maand verder, meer dan 20 telefoons en x aantal afspraken, 2 volle dagen verlof van mijn werk moeten nemen en een serieus pak verlies van inkomsten doordat jullie de mist ingaan met je afspraken! Ik verwacht een serieuze compensatie tegenover de niet professionele aanpak hiervan. Mvg Peeters Timmy


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform