Terug

Problemen met internet, WIFI & TV verbinding

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Proximus

13/06/2018

Beste,Na een week van enorme problemen met de connectie (internet, dus ook WIFI maar ook TV) al voor 25 mei 2018 nam ik telefonisch contact met de Proximus klantendienst op die datum. Proximus erkende dat er grote problemen waren met hun netwerk (kabels in de buurt) en meldde me dat dit op 30 mei opgelost zou moeten zijn. Ik kreeg rond die tijd een mail om dit te bevestigen. Maar dit bleek alles behalve opgelost te zijn. Ik kon zelfs via de link in de email geen test uitvoeren op mijn lijn omdat de connectie telkens wegviel. Dus opnieuw contact genomen per email op 30 mei en op 6 juni. Steeds verhaal dat er inderdaad probleem was en dat ze me zouden contacteren als dit opgelost was.Ik ben zelfstandige en kan al weken mijn werk niet naar behoren doen. Dan maar via 4G. Kinderen kunnen geen schooldocumenten downloaden van Smartschool. Een film of serie bekijken, vergeet het maar. Laat staan rustig een voetbalmatch bekijken. Ik betaal toch een hoge maandelijkse factuur? Hoe is het mogelijk dat zo een probleem over zo een lange periode maar blijft duren. Geen oplossing en ook geen communicatie. De noodoplossing die ze kwamen installeren via een bakje dat me hier lokaal WIFI via 4G zou moeten bieden is ook echt geen oplossing. Ik kan heel zelden connectie hiermee maken en heb deze dan ook uitgeschakeld.Een heel gefrustreerde klant... en een gefrustreerd gezin!!Als laatste heb ik nu zondagavond (want sedert vrijdag valt aansluiting om de vijf minuten weg) via hun email toepassing online een formele klachtenemail gestuurd. Maar krijg 0 reactie. Ik kreeg wel geen bevestiging per email na het sturen, wat ik anders wel kreeg. Misschien werkt dit ook al niet meer...Peter Van Heeke

Berichten (2)

Proximus

Naar: A. C.

14/06/2018

Dag mevrouw ,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestart Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192942091754]

Proximus

Naar: A. C.

26/06/2018

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik, dat u ook een dossier heeft geopend via de Ombudsdienst voor Telecommunicatie. U zal dan ook de antwoordelementen via dat kanaal ontvangen.Hierbij sluit ik dan ook het Testaankoop dossier af.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,ElkeHet Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192942623658]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform