Terug

Problemen met internet en kan geen klacht indienen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. M.

Naar: Proximus

27/01/2023

Beste,Het is ongelooflijk. Proximus heeft constant gebeld om voor vezel te kizen en te installeren. Alles ging goed en nu is het zeer onstabiel en valt regelmatig uit. Ik heb proberen contact op te nemen en 30 minuten gewacht en niets. Daarna wil ik een klacht indienen en dat is onmogelijk. Je wordt verstuurd naar technische forum om weer te wachten. Onaanvaardbaar. HEEEEEEELP

Berichten (1)

A. M.

Naar: Proximus

23/02/2023

Beste,Nu heb ik wel reactie gehad. Een technieker is geweest en die heeft letterlijk gezegd "ja het klopt dat probleem is hier ook in de buurt. Het probleem is de fiber. Nieuwe modem gaat niet helpen" En weg was hij.Ik wens een klacht in te dienen bij Proximus. Hoe kan dit gedaan worden?Dank bij voorbaat


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform