Terug

Problemen met installatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. M.

Naar: Proximus

31/12/2023

Beste, ik bestelde een flex pack als nieuwe klant. Volgens de mail die ik mocht ontvangen zou ik binnen de 5 werkdagen gecontacteerd worden om een datum te prikken voor installatie. Na 10 dagen wachten nog steeds niets. Ik belde dan maar zelf met het contactcentrum. Een afspraak maken was onmogelijk. Ik zou binnen de 48 uren teruggebeld worden door een andere dienst. Na 72 uren wachten werd ik nog steeds niet opgebeld. Ik belde dan maar zelf terug. Ik kreeg net hetzelfde antwoord: een afspraak inboeken was onmogelijk! Ik moest maar geduld uitoefenen. Ik drong aan om toch geholpen te worden, de man aan de telefoon was gewoonweg bot, liet mij niet uitspreken. Hij heeft mij doorverbonden met iemand anders die nog onvriendelijker was. Deze man heeft mij meer dan 30 minuten in wacht gezet om dan uiteindelijk niet meer op te nemen!!!! Dus belde ik maar een derde keer terug om terug hetzelfde te horen: een afspraak inboeken is niet mogelijk… wat een vreselijke service!!!! Wordt elke nieuwe klant zo behandeld???

Berichten (1)

Proximus

Naar: C. M.

04/01/2024

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficient mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is gea¯nstalleerd.Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-12-31-10.32.51.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921004650414]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921004650414]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform