Terug

problemen met installatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: Telenet

05/11/2023

Beste, In mei 2023 ben ik klant geworden bij jullie. Ik heb een All-Internet abonnement met Giga Speedboost. De modem die er voorheen stond was op naam van mijn ex-partner. Jullie werknemers zijn toen de vorige modem CH7465LG-TN komen ophalen omdat haar abonnement gestopt was en ik heb toen een nieuwe modem CH6643E gekregen. Tijdens de installatie zijn er enkele zaken gebeurd die niet correct zijn. Ten eerste is er toen een diefstal gepleegd, dit is uiteindelijk door jullie vergoed geweest met een korting. Ten tweede bleek dat jullie de wifi booster pod (die gevraagd is geweest) niet geleverd hebben. De wifi booster van mijn ex-partner heb ik ook nog in mijn bezit. Na jullie hierover gecontacteerd te hebben vroeg een werknemer of ik zelf naar een Telenet winkel wou rijden om zelf de booster in te ruilen...beeld je het maar eens in. Ik ben naar Mechelen en Vilvoorde gereden om dit uit te leggen en tweemaal is dit geweigerd.... De Giga Speedboost werkt ook niet naar behoren. Ik had voorheen met de vorige modem 250 à 300mb/s internet verbinding en nu 50 à 100mb/s.. (wifi) Ik heb dit meermaals telefonisch getest met collega's van jullie. Soms heb ik een piek maar dit is zelden. Aangesloten op kabel werkt het wel. Dan heb ik zelfs meer dan 1gb/s. Ik ben echt niet tevreden. Ik vraag via deze weg om mijn installatie te voltooien. Dit wil zeggen, een modem met wifi verbinding die WERKT en de beloofde wifi booster pod. De modem staat beneden maar mijn bureau staat boven dus ik heb de wifi pod echt nodig zodat ik een LAN-kabel kan gebruiken. Zonder heb ik amper tot geen verbinding. Wij betalen hier 75 euro per maand voor en momenteel hebben we al een half jaar niet de service waarvoor we betalen.Alvast bedankt.Vriendelijke groet,Mike De Bleser

Berichten (2)

Telenet

Naar: M. D.

07/11/2023

Beste meneer de Bleser,Wij hebben uw klacht goed ontvangen.Wij komen snel terug bij u met meer informatie.Met vriendelijke groetenSamanta Van AchterComplaints AdvisorCustomer Loyalty CenterLiersesteenweg 4, B-2800 Mechelentelenet.beConfidential Internal***************************************************************Dit e-mail bericht inclusief eventuele ingesloten bestanden kan informatie bevatten die vertrouwelijk is en/of beschermd door intellectuele eigendomsrechten. Dit bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Elk gebruik van de informatie vervat in dit bericht (waaronder de volledige of gedeeltelijke reproductie of verspreiding onder elke vorm) door andere personen dan de geadresseerde(n) is verboden. Indien u dit bericht per vergissing heeft ontvangen, gelieve de afzender hiervan te verwittigen en dit bericht te verwijderen.This e-mail and any attachment thereto may contain information which is confidential and/or protected by intellectual property rights and are intended for the sole use of the addressees. Any use of the information contained herein (including but not limited to total or partial reproduction or distribution in any form) by other persons than the addressees is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender and delete its contents.Ce courriel et les annexes eventuelles peuvent contenir des informations confidentielles et/ou protegees par des droits de propriete intellectuelle. Ce message est adresse exclusivement e son (ses) destinataire(s). Toute utilisation du contenu de ce message (y compris la reproduction ou diffusion partielle ou complete sous toute forme) par une autre personne que le(s) destinataire(s) est formellement interdite. Si vous avez recu ce message par erreur, veuillez prevenir l expediteur du message et en detruire le contenu.***************************************************************

M. D.

Naar: Telenet

23/11/2023

Beste,Bedankt voor het behandelen van mijn klacht. Ik heb hier wel 1 opmerking over.Aangezien mijn (zoveelste) klacht vertrok vanuit de eerder beschreven incidenten begrijp ik niet waarom ik nu nog eens 85 euro zou moeten betalen voor het plaatsen van een wifi pod die door jullie fout niet geïnstalleerd is geweest in de eerste plaats. Ook vermeld ik erbij dat de technieker geen NL sprak en amper verstaanbaar FR. Hij is welgeteld 5 minuten binnen geweest, hij is niet naar de kamer waar de pod zou moeten geïnstalleerd worden gaan kijken en ik heb deze uiteindelijk zelf mogen installeren. Als dit de klantenservice is die jullie bieden dan wens ik de samenwerking te stoppen. Op 6 maanden tijd is er door jullie techniekers gestolen, is de installatie niet correct noch volledig uitgevoerd, de klantenservice was mondeling veelbelovend maar in de praktijk allesbehalve en de afhandeling van deze klacht is uitermate schandalig. Ik wens hier graag een geldige verklaring voor... Uitkijkend naar jouw antwoord.Mike


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform