Terug

Problemen met installatie instapbad/douche

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Mobilae (Practicomfort)

10/12/2020

Beste,wat op 28/7/2020 een heugelijke dag moest worden is uitgedraaid op een nachtmerrie.Even alles op een rijtje: 28/7/2020 was de dag dat er een contract met jullie firma afgesloten werd voor de plaatsing van een instapbad/douche type colorado. Wij kregen toen het klantnummer 283691 die sommige van jullie medewerkers al van buiten kennen denk ik.De installatie was voorzien in week 40, het voorschot werd betaald en we kregen hier pas bevestiging van op 29/8/2020.In week 39 kreeg ik van jullie firma een telefoon met de melding dat niet alle onderdelen voorradig waren en dat de installatie uitgesteld werd naar week 44. (een maand later dus)Op 12/10/2020 stuurde ik een mailtje met de vraag of jullie al een installatiedatum hadden: geen antwoord.Op 20/10/2020 stuurde ik opnieuw een mail met de vraag om toch een antwoord te geven: telefonische reactie dat het opnieuw met een week werd uitgesteld zonder opgave reden.Na nog enkele malen telefonisch contact te hebben opgenomen kreeg ik uiteindelijk de verlossende mail van 5/11/2020 dat de installatie voorzien was voor week 46. Te mooi om waar te zijn, maar jammer genoeg was het niet waar. De installatie werd opnieuw uitgesteld met enkele boze telefoontjes en mailtjes tot gevolg.Nog een paar weken bellen en mailen en ja op 17/11/2020 eindelijk een mail met Wij komen voor installatie op 25/11/2020 om 08.00 uur. Ook al was er nog enige twijfel maar op 25/11/2020 was men aanwezig om het bad te installeren, de installatie duurde wat langer dan de techniekers hadden verwacht maar rond 18u45 was de badkamer afgewerkt en werd zoals afgesproken ook het eindbedrag betaald.Einde van de nachtmerrie met een happy end? NEE HOOR, begin van een nieuwe soapserie.Reden: Op 26/11/2020 stonden we op na een goede nachtrust want we waren tevreden. We gingen nog eens snel naar de badkamer kijken en het zag er heel mooi uit.De vreugde was snel over want toen hij in de kelder ging drupte het water door het plafond. Water afgesloten, opgekuist en firma gebeld. Rond 16u waren de installateurs er opnieuw en moesten het bad volledig uitbreken. Konden het niet herstellen en zijn rond 20u vertrokken.Gevolg: geen bad meer, geld kwijt, geen vooruitzicht op herstelling!!!!Dagelijks informeren hoe het zit maar tot nu toe zonder resultaat. Niemand kan ons zeggen wanneer er een oplossing komt en intussen blijven we achter met enkel aan een lavabo.Kunnen jullie hier nu eindelijk eens een deftig antwoord op formuleren en schadevergoeding voorstellen. Ik geef jullie ook mee dat na het uitbreken van het bad vastgesteld werd dat het bad in het midden niet ondersteund werd, ondanks het feit dat er twee steunpunten voorzien zijn. Ook is er een gewone handdouche voorzien in plaats van de afgesproken magnetische handdouche met slang en douchestang.Ik kijk vol verwachting uit naar jullie reactie en oplossing.Met diepe teleurstelling,Marc Van Der Meersch

Berichten (3)

M. V.

Naar: Mobilae (Practicomfort)

14/12/2020

Correctie: er is wel een magnetische handdouche met slang en douchestang gemonteerd en geen gewone

Mobilae (Practicomfort)

Naar: M. V.

08/01/2021

BesteDeze zaak is opgelost in overleg met bedrijf en klantMvgSofie Vandenbossche

M. V.

Naar: Mobilae (Practicomfort)

26/01/2021

Beste,deze zaak is nog steeds niet opgelost en wij wachten nog steeds op een schriftelijke bevestiging van de voorgestelde oplossing en een planning of datum wanneer het bad gaat geïnstalleerd worden.MvgMarc Van Der Meersch


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform