Klacht
S. R.
Naar: Scarlet
Beste,Wij zijn al jaren klant bij Scarlet en kennen ondertussen de vertraagde werking bij jullie. Wij verhuizen binnen 2 weken en zijn al sinds juni 2023 bezig met onze aanvraag voor internet in nieuwbouwwoning. Tot driemaal toe werd een afspraak met Proximus voor aansluitkabel geannuleerd. Vandaag kwam Proximus eindelijk langs, echter is de installatie van de kabel niet in orde gekomen. Communicatie via telefoon wordt niet gegeven, integendeel, de telefoon wordt telkens dicht gegooid van jullie kant. Er wordt niet gereageerd op mails naar de klantendienst. Wij twijfelen sterk om ons lidmaatschap op te zeggen als dit blijft duren.Kan hierin dringend actie ondernomen worden aub!!!
Berichten (12)
S. R.
Naar: Scarlet
Gelieve eens dringend actie te ondernemen in dit dossier in plaats van alles op zijn beloop te laten en mensen in het ongewisse te laten!
S. R.
Naar: Scarlet
Gelieve eens dringend actie te ondernemen in dit dossier in plaats van alles op zijn beloop te laten en mensen in het ongewisse te laten!
S. R.
Naar: Scarlet
Zonet via het kanaal "messenger" een heel vaag antwoord gekregen van Scarlet waarmee wij absoluut niet tevreden zijn. 'Wachten' en 'afwachten' zijn de enige 2 woorden die jullie blijkbaar kennen bij Scarlet.
S. R.
Naar: Scarlet
Zonet via het kanaal "messenger" een heel vaag antwoord gekregen van Scarlet waarmee wij absoluut niet tevreden zijn. 'Wachten' en 'afwachten' zijn de enige 2 woorden die jullie blijkbaar kennen bij Scarlet.
Scarlet
Naar: S. R.
Beste,We hebben de klacht CPTBE01868472-58 met als Scarlet referentie 15528822 in behandeling genomen.Door de extra werken op de kabel in het straat is het niet mogelijk om deze te vervroegen.De werken dienen eerst uitgevoerd te worden alvorens de installatie kan plaatsvinden.Indien er een vroegere plaats vrijkomt, zal u hiervan op de hoogte gebracht worden.Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan.Met vriendelijke groeten,Kim v.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel
S. R.
Naar: Scarlet
Beste,Wij zijn nu al maanden bezig met deze aanvraag en telkens werden afspraken geannuleerd zonder ons medeweten. De technieker van Proximus die afgelopen maandag kwam en het probleem niet kon oplossen, zei dat er een andere ploeg zou langskomen in de loop van volgende week (12/9). Echter na meermaals telefonisch contact met jullie blijkt dat er geen afspraak werd ingeboekt??? Wij zouden het appreciëren mochten jullie snel een nieuwe afspraak met Proximus kunnen inboeken en ons hierover opbellen. Wij zouden het ook fijn vinden mochten deze afspraken niet zomaar geannuleerd of niet nagekomen worden.Bedankt.Met vriendelijke groeten Silke
Scarlet
Naar: S. R.
Beste,We hebben de klacht CPTBE01868472-58 met als Scarlet referentie 15528822 in behandeling genomen.Door de extra werken op de kabel in het straat is het niet mogelijk om deze te vervroegen.De werken dienen eerst uitgevoerd te worden alvorens de installatie kan plaatsvinden.Indien er een vroegere plaats vrijkomt, zal u hiervan op de hoogte gebracht worden.Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan.Met vriendelijke groeten,Kim v.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel
S. R.
Naar: Scarlet
Beste,Wij zijn nu al maanden bezig met deze aanvraag en telkens werden afspraken geannuleerd zonder ons medeweten. De technieker van Proximus die afgelopen maandag kwam en het probleem niet kon oplossen, zei dat er een andere ploeg zou langskomen in de loop van volgende week (12/9). Echter na meermaals telefonisch contact met jullie blijkt dat er geen afspraak werd ingeboekt??? Wij zouden het appreciëren mochten jullie snel een nieuwe afspraak met Proximus kunnen inboeken en ons hierover opbellen. Wij zouden het ook fijn vinden mochten deze afspraken niet zomaar geannuleerd of niet nagekomen worden.Bedankt.Met vriendelijke groeten Silke
S. R.
Naar: Scarlet
Beste,Ondertussen zijn wij alweer een week verder en nog steeds geen antwoord ontvangen van jullie diensten... Is het mogelijk dat Proximus vroeger kan langskomen aub?? Wij verhuizen morgen!Alvast bedankt.Mvg,
Scarlet
Naar: S. R.
Beste,We hebben de klacht CPTBE01868472-58 met als Scarlet referentie 15528822 in behandeling genomen.Volgens onze gegevens is de installatie voltooid. Indien u nog vragen hebt, mag u deze steeds laten weten.Met vriendelijke groeten,Kim v.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel
S. R.
Naar: Scarlet
Beste,Ons internet valt iedere week opnieuw uit, hiervoor al meerdere malen telefonisch contact opgenomen. Op dit moment zitten we alweer zonder internet. Telefonisch niet bij jullie binnen geraakt deze namiddag. Internet is uitgevallen rond 14u.Kan dit spoedig bekeken worden aub?Alvast bedankt.Mvg,Silke
S. R.
Naar: Scarlet
Beste,Zonet contact opgenomen met jullie klantendienst en die zeggen doodleuk dat er niets gedaan kan worden en dat wij nog minstens een week geen internet zullen hebben. Dit is geen service! Wij zijn al jaren klant en hebben telkens tijdig onze rekeningen betaald. Wij zijn zelfstandig en moeten internet hebben om van thuis uit te kunnen werken! Het is altijd hetzelfde met jullie klantendienst. Zeer teleurstellend.Graag asap een oplossing voorzien.Mvg
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten