Beste,Op woensdag 09/10/2019 wenste ik een 'Comfort' jaarabonnement af te sluiten bij Basic-Fit met maandelijkse domiciliëring, zonder extra opties.Hiervoor begaf ik mij naar mijn dichtstbijzijnde club, in Berchem (Generaal Lemanstraat).De medewerker ter plaatse hielp mij met het invullen van mijn gegevens op het touchscreen. Bij het keuzescherm voor extra opties vinkte de medewerker de twee extra opties 'groepslessen' en 'bijvulbaar water' aan, wat ik niet wenste.Toen ik de medewerker hier op aansprak vertelde hij me dat dit procedure is, en telt als gratis proef voor de nieuwe leden. Ik zou hier ook niet voor moeten betalen.Zodoende vulde ik verder mijn gegevens in totdat ik bij het totaaloverzicht kwam van de betaling, waarna ik ook definitief diende te bevestigen. Ik had me verwacht aan een factuur van 39.98€ maar een factuur van 49.98€ werd me voorgeschoteld, die ik weigerde te betalen. Ik ben hier verder ook niet mee akkoord gegaan.Tot de tegenzin van de medewerker ter plaatse begon ik de gehele procedure opnieuw, waarna hij OPNIEUW bij het keuzescherm beide extra opties in mijn plaats aanvinkte op het touchscreen.Toen ik de medewerker hier wederom aan aansprak dat ik hier niet op wenste in te gaan, wist hij mij te vertellen dat hij mij dan helaas niet verder kon helpen en werd mij verzocht het gebouw te verlaten, zonder abonnement.Hierna begaf ik mij naar een andere Basic-Fit club in de buurt, op de Mechelsesteenweg. Daar werd ik wel vriendelijk onthaald, bleek mijn verzoek geen enkel probleem, en wist ik mijn abonnement af te sluiten zonder extra kosten en voldeed ik ter plaatse aan de verschuldigde 39,98€.Met dit bericht wil ik graag bevestiging dat er op mijn naam slechts 1 abonnement staat ingeschreven en ik niet binnenkort word overvallen met een betalingsverzoek van beide niet geslaagde pogingen in het filiaal Generaal Lemanstraat.Dank bij voorbaat,Met vriendelijke groeten,Olivier Goossens