Betreft - Herstelling HE-2024-036849Probleem: koffielarven in het toestel die na 7x reinigingsprogramma nog steeds blijken terug te komenIk telefoneer naar Bodart (hersteldienst van Jura). Na telefonische uitleg van het probleem zegt men me dat een grondige reiniging een 90-tal euro kan kosten, waarop ik besluit het toestel binnen te brengen.Ter plaatse aangekomen zegt men me dat een forfait voor onderhoud tot 289,- euro kan kosten, en indien meer ik gebeld zal worden. Ik antwoord dat er me telefonisch bevestigd werd dat een grondige reiniging rond de 90 euro was en dat ik schrik van het meegedeelde bedrag en vraag of men me kan verwittigen indien het meer dan 90 euro zal zijn, gezien ik enkel een grondige reiniging vraag en geen volledig onderhoud. Dat is NIET gebeurd. Bovendien na een klacht (review op google) word ik gecontacteerd dat ze het probleem spoedig zullen oplossen en de dag nadien krijg ik effectief de factuur van 289,- euro voor een onderhoud type 'Service pack 6' - wat ik dus NIET gevraagd en besteld heb!Bovendien staan er op de factuur verschillende posten, zonder detailprijs en is er ook op geen enkele manier een vermelding van eventuele garantie na de reiniging wat dan in de praktijk Service pack 6 is geworden met het vervangen van een hele hoop onderdelen (onduidelijk: bvb koffiezetgroep assembled, en dan zegt men niet of het een nieuwe is of niet, ook nergens detailprijzen, geen aantal werkuren en prijs gespecifieerd).Ik heb een antwoord gestuurd dat ik niet akkoord kan gaan met het aangerekende bedrag maar indien ik niet onmiddellijk betaal ter plaatse mag ik mijn toestel niet afhalen.Graag een herziening van de factuur naar een redelijk bedrag voor wat ik gevraagd heb uit te voeren en me telefonisch als richtprijs was meegedeeld.