Terug

Problemen met inruilbox

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: ZALANDO

27/05/2021

Ik maakte een inruilbox op om naar Zalando Zircle ( dochterbedrijf) te zenden. Deze inruilboxen zijn bedoel om tweedehandskledij naar hun terug te sturen in ruil voor een cadeaubon om bij hun te winkelen. Dit ging eerder al 1malig goed maar deze keer liep het helemaal mis.Ik kreeg na verzending allereerst geen extra informatie, vervolgens kreeg ik een e-mail dat mijn opgestuurde kledij naaifouten bevatte waardoor deze niet geaccepteerd kon worden. Ik heb meermaals nagevraagd wat ze bedoelen met naaifouten aangezien de meeste kledij bij hun eerder aangekocht was dus dan bevatte deze kledij al naaifouten bij mijn aankoop. Vervolgens kreeg ik e-mail dat ze mijn kledij gingen doneren. Volledig zonder mijn toestemming aangezien dit over kledij gaat in perfecte staat van merken zoals bijvoorbeeld Carhartt. Ik belde hun binnen de minuut na ontvangst van de e-mail en de vrouw aan de telefoon bevestigde dat dit een foutje was en ging dit recht zetten, aangezien ik er toch geen goed gevoel bij had besloot ik alsook een e-mail te sturen waarop het antwoord ronduit grof en denigrerend was. Hun besluit was Jammer het is gedoneerd en dit is uw fout wat absoluut niet juist is. Ik wil de terugbetaling hiervan absoluut ontvangen en excuses hiervoor ontvangen aangezien ik enorm veel tijd geïnvesteerd heb nu ook in het opvolgen hiervan.

Berichten (1)

L. D.

Naar: ZALANDO

13/06/2021

Gelieve hier wel degelijk gevolg aan te geven.Bovenstaande klacht dient wel degelijk serieus genomen te worden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform