Terug

Problemen met inplannen en leveren

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. S.

Naar: Swiss Sense

24/08/2023

Beste, Wij hebben een bed gekocht op 4/8/23 bij swiss sense. We hebben een bed gekozen die ons lag, ook mooi was en nog beter. 1 week levertermijn. Wij hebben de eerste week gewacht om in te plannen omdat wij zelf nog onze kamer moesten opzetten zodat ons bed er kon staan. Het bed was groter dan deze die we thuis staan hadden. Na die week hebben we telefonisch contact opgenomen met planningsdienst van swiss sense. Ons bed kon op 15/8 geleverd worden. Wij nog eens ter bevestiging gevraagd ( een feestdag in België) maar dit kon en we werden ingepland. 15/8 niemand te horen of te zien. Zelf maar opgebeld hoe het kwam dat wij ons bed niet gezien hebben vandaag? Wetende dat we ons oud bed uit elkaar gehaald hadden en buiten gezet hadden naast het tuinhuis voor naar de containerpark te gaan. Hun doodleuk antwoord was. Jullie zijn niet ingepland vandaag. Ik zeg hoe? Wij hebben telefonisch alles vastgelegd ( datum, uur en duur van gesprek opgezocht en meegedeeld). Onze excuses er moet iets fout gelopen zijn. Een bon van 50 euro maken ze zich er vanaf en een nieuwe leverdatum. 21/8 komen ze leveren. Ons bed maar terug in elkaar gestoken. Bevestigingsmail gekregen. Ons bed opnieuw helemaal uit elkaar gehaald en naar buiten gebracht. 2keer kunnen ze ons dit niet lappen dachten we. Dus steenvast van overtuigd dat ons bed geleverd ging worden die dag. 21/8 belt de koerier op. Binnen een halfuurtje bij jullie. 50 minuten later krijg ik telefoon dat het later gaat zijn de camion stond in panne. Ik bel u op hoelaat het zal zijn. Ik werk nachtdiensten op een intensieve dus ik moest eigenlijk in mijn bed kruipen voor goed te kunnen functioneren op mijn werk. Om 14u30 belde ik maar zelf want de tijd drong om te kunnen gaan slapen. Geen levering meer vandaag. Ik dacht laat mij dat dan weten dat ik een oplossing en een bed kan zoeken om in te slapen voor mijn nachtdienst. Dagen bellen wij al voor een nieuwe dag in te plannen. Tot op vandaag 24/8 kunnen ze nog niets inplannen omdat de camion het depot nog niet bereikt heeft. Wetende dat wij gevraagd hebben om ons bed zelf op te halen bij de camion die in panne stond ( max een halfuur van ons thuis) en we als antwoord kregen ‘de camion is al bijna terug in het depot’. Elke dag zeggen ze ‘ we gaan in spoed jullie inplannen vanaf we kunnen’, ‘we zullen je vandaag terugbellen’ en elke dag moeten we zelf bellen en hebben we nog geen leverdatum. Hoopten begin deze week op 26/8 maar aangezien we vanmorgen nog niet ingepland konden worden en ze ons vanmiddag ging terugbellen wat niet gebeurd is zal het niet 26/8 zijn. Wij krijgen steeds een bon van 50 euro. Maar sorry dit is niet genoeg. Wij hebben al uren aan tijd verloren ( bed uit elkaar halen, wachten op levering terwijl mijn man eigenlijk moest gaan werken. Ik heb 1 uur kunnen slapen voor mijn nachtdienst. Ik zou graag jullie eens zien werken met 1u slaap in de nacht en dan 12u werken. Wij willen ons bed zo snel mogelijk en een schadevergoeding. Dit is toch geen service. Wij laten het hier zeker niet bij.

Berichten (2)

Swiss Sense

Naar: C. S.

24/08/2023

Beste heer of mevrouw, Bedankt voor uw bericht, we hebben deze in goede orde ontvangen en helpen u graag. We doen er alles aan om u zo snel mogelijk te helpen en streven ernaar om binnen 3 tot 5 werkdagen op uw bericht te reageren. Snel een antwoord op veelgestelde vragenMet behulp van de veelgestelde vragen op onze website vindt u gemakkelijk en snel een antwoord op vragen over bestellingen, bezorging, service en reparatie. Met vriendelijke groet, Swiss Sensewww.swisssense.com Ma.-Vr. 08:30-17:00 uur

Swiss Sense

Naar: C. S.

24/08/2023

Beste heer of mevrouw, Bedankt voor uw bericht, we hebben deze in goede orde ontvangen en helpen u graag. We doen er alles aan om u zo snel mogelijk te helpen en streven ernaar om binnen 3 tot 5 werkdagen op uw bericht te reageren. Snel een antwoord op veelgestelde vragenMet behulp van de veelgestelde vragen op onze website vindt u gemakkelijk en snel een antwoord op vragen over bestellingen, bezorging, service en reparatie. Met vriendelijke groet, Swiss Sensewww.swisssense.com Ma.-Vr. 08:30-17:00 uur


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform