Terug

problemen met inloggen/uitbetalen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. L.

Naar: VINTED

02/11/2022

Ik heb een vindend account en dat werkte tot 15 september perfect. Op 14 oktober wou ik iets aankopen en daarvoor moet je een code per sms ontvangen, maar die kreeg ik nooit (tot 15 september wel).Dit probleem is meermaals aangegeven bij vindend maar ik krijg telkens standaard antwoorden met stappen die ik moet ondernemen, die ik telkens uitvoer. Ondertussen kan ik niet meer inloggen omdat ik die code niet ontvang. Op mijn scherm en per email kan ik zien dat ik berichten ontvang maar die kan ik dus niet lezen want ik kan niet inloggen, ook dit is aan vinted meegedeeld. Op zich wil ik niets meer met vinted te maken hebben omdat het klantenservice duidelijk niet erg professioneel is, ware het niet dat er nog 192,34euro op mijn account staat die ik graag eerst op mijn bankrekening wil. Best bijzonder dat een bedrijf enkel te bereiken is via hun app cha

Berichten (2)

VINTED

Naar: I. L.

02/11/2022

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 72h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: I. L.

02/11/2022

Geachte lezer,Met dit bericht bevestigen wij de ontvangst van uw e-mail. We zullen zo snel mogelijk antwoorden.Met vriendelijke groet,Victoria Team Vinted


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform