Terug

Problemen met inloggen mijn sunweb / Terugbetaling voucher

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: Sunweb

05/05/2021

Beste, ik heb vorig jaar bij jullie een pakketreis geboekt voor mijzelf en 5 andere vrienden ter waarde van 2034,00 euro. Deze is geannuleerd en omdat ik de hoofdboeker ben heb ik hier een voucher voor ontvangen. Deze voucher is nog geldig tot 30-05-2021. Graag hadden ik en mijn vrienden deze voucher terug laten uitbetalen. Na een telefoontje naar jullie hulplijn werd mij verteld dit te doen via mijn sunweb account. Na enkele pogingen tot inloggen kreeg ik steeds dezelfde melding: foute email/wachtwoord combinatie. Raar, want ik gebruik standaard een aantal vaste paswoorden. Geen probleem, wachtwoord vergeten en we zouden dit opnieuw kunnen instellen via ons emailadres. Helaas, sunweb geeft deze melding: Het is niet gelukt om een e-mail te versturen om je wachtwoord aan te passen. Controleer of je een account hebt met het ingevulde e-mailadres. Het lijkt wel of jullie mijn sunweb account geschrapt hebben, ik gebruik hier hetzelfde emailadres voor als het adres waar ik de reisdocumenten heb op ontvangen alsook de voucher. Ik krijg nergens hulp bij het recuperen van mijn account. Bij het boeken van een reis bij jullie is het verplicht om een account aan te maken met een emailadres waar je na boeking ook alle documenten op ontvangt. Kunnen jullie mij helpen zodat ik terug toegang krijg tot mijn account en de uitbetaling van mijn voucher kan terugvragen? Met vriendelijke groeten

Berichten (1)

Sunweb

Naar: S. D.

05/05/2021

Bedankt voor je e-mail. We hebben dezegeregistreerd onder referentienummer 3579706.Wij nemen jouw vraag in behandeling. Je ontvangt binnen 2 werkdagenantwoord via de mail.Wij verwachten je hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Facebook Twitter Instagram YoutubeDezeontvangstbevestiging is verzonden vanaf een no-reply mailadres. Wanneer erop deze mail wordt gereageerd zullen wij deze helaas niet ontvangen en dusniet in behandeling nemen. Wanneer er aanvullende vragen zijn over ditmailcontact raden wij aan een nieuwe mail te sturen met daarin hetreferentienummer genoemd in deze ontvangstbevestiging.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform