Terug

Problemen met injectievergoeding

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: Luminus

25/08/2023

Beste, sinds januari 2023 hebben wij een digitale meter. In juni 2023 hebben wij bij Luminus ons electriciteitscontract veranderd van professioneel naar particulier en van variabel naar vast. Tot op vandaag hebben wij nog altijd geen injectievergoeding ontvangen voor de periode januari tem juni. Ook beweren ze bij Luminus dat Fluvius onze gegevens niet heeft doorgegeven aan Luminus. Echter bij Fluvius een schriftelijke bevestiging dat alles is doorgegeven aan Luminus. Nu bij een telefoontje aan Luminus kwam ik ook nog te weten dat ze ons contract op maandelijkse afrekening hebben gezet alhoewel ik op mail ons contract heb met voorschot en jaarlijkse afrekening. Dus hier is al een serieuze fout gedaan. Als ik hen dan weer bel met de melding dat Fluvius alles heeft doorgegeven krijg ik als opmerking dat dit 8 maanden kan duren vooraleer dit verwerkt wordt. Dit vind ik onacceptabel, ik kan leven met A1 of 2 maanden maar 8 ??? Als zij van iedereen de injectievergoeding kunnen achterhouden strijken zij wel wat interest op maar owee als wij iets te laat betalen. Is dit nog normaal ?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform