Terug

problemen met ikea wegens niet geleverde goederen en onafgewerkte goederen.schade

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. A.

Naar: IKEA BELGIUM

14/01/2021

beste,ik bestelde een keuken in augustus 2020 en betaalde deze ook.bij levering bleken verschillende artikelen niet aanwezig.deze werden tot op vandaag niet geleverd.ook al staat ze op de factuur en zijn ze betaals,ikea levert niet en laat ons nu zelfs weten dat deze niet betaald zouden zijn ook al is een betaalbewijs doorgestuurd. ook werden bepaalde artikelen niet volledig afgewerkt geleverd.hierdoor hebben wij de keuken opstelling moeten aanpassen en verlichting en dergelijke moeten verplaatsen. we worden van het kastje naar de muur gestuurd. er werd on een flinke tegemoetkoming beloofd.echter ook blijft deze uit. na contact met de ombudsman namen ze plots contact op.ze weigeren de goederen die niet geleverd werden te leveren en blijven beweren dat deze niet betaald zijn.ook qua vergoeding wordt geen voldoende oplossing voorgesteld.

Berichten (1)

IKEA BELGIUM

Naar: C. A.

15/01/2021

Beste heer Allemeersch,Ook via deze weg onze oprechte excuses voor de uitvoering van uw bestelling alsook voor de opvolging van uw dossier.Zoals onderling besproken zullen we onderstaande oplossing uitvoeren: * Levering van de ontbrekende producten (Frigo, Verlichting, Spoelbak) * Levering ter vervanging van het bedekkingspaneel * Compensatie van 300 euro voor niet afwerking van één kant van het werkblad * IKEA voucher van 150 euro ter compensatie voor het verloop van uw dossierHopende u hiermee een antwoord te bieden op uw vraag.Met vriendelijke groeten,Jimmy Van GinnekenCustomer care leader IKEA Belgium N.V.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform