Terug

Problemen met home delivery

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. W.

Naar: Delhaize

31/05/2020

Beste, gezien ik geen antwoord krijg via het online klachtenformulier (2x bericht) en toch graag jullie kant wil horen ivm home delivery waar ik sinds enkele maanden (corona) bijna wekelijks gebruik van maak. Het is soms lang wachten op het moment van levering, soms urenlang, wat communicatie hierover zou helpen, al is het om te weten dat de boodschappen wel geleverd gaan worden. Er ontbreekt ook al eens wat. De laatste keer werden we hier pas bij levering over ingelicht. Maar de eigenlijke vraag of teleurstelling is dat we recht hadden op extra promo's de afgelopen 2 leveringen (15 euro en 5 euro) maar doordat er x-aantal producten niet bij waren en dus ook niet gefactureerd werden was de korting ook geschrapt (vb. 170 euro naar 130 euro, eindbedrag komt zo te laag om nog recht te hebben), zonder meer ! Dat lijkt mij dat wij 2x de pineut zijn, toch nog naar de winkel voor de ontbrekende producten en onze korting kwijt ... verre van klantvriendelijk en zo spijtigChristel Vandeput


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform