Bij een overname van een bestaand internetabonnement zijn er problemen opgetreden. Bij de normale gang van zaken zou op 'myproximus' het toestel hebben moeten verschijnen waaronder dan het wachtwoord gevonden zou kunnen geweest zijn.Dit is voor ons niet het geval, zowel op de app als op de website.Ondertussen hebben wij proximus al meermaals geoutreached. En zonder overdrijven met meer dan 10 versch mensen gepraat om exact dezelfde situatie toe te lichten om dan ook exact dezelfde 'oplossingen' te laten uitvoeren, zoals de modem resetten, in en uitloggen op my proximus en dergelijke.Wij zijn daar ondertussen geen stap mee verder geraakt. En hebben ondertussen voor meer dan 60 euro onkosten gemaakt door ons mobiele abonnement te moeten gebruiken voor het internet.In het totaal hebben wij zonder hyperbool, voor meer dan 20 uur ondertussen bezig geweest met de mensen van proximus en het probleem verbetert niet.Wij wensen een volledige financiele compensatie voor de extra mobiele onkosten, wat ongeveer uitkomt op 60 euro voorlopig...Alsook een kleine financiele compensatie voor het tijdsverlies van 200 euro. We zijn immers al een dagen bezig met het oplossen van dit probleem en tijd aan dit probleem aan het spenderen die er niet is.