Terug

problemen met het terugkrijgen van mijn geld. Goed is nooit geleverd.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Proximus

05/02/2024

Beste, 12 december 2023 heb ik een smartphone met abonnement gekocht bij Proximus. Online via de website. Hierbij had ik het bedrag van Euro 949.99 Euro met bancontact betaald. Ik heb hier een orderbevestiging van ontvangen. De smartphone ( noch het abonnement ) is ooit geleverd. Na zeer veel telefoontjes met een hele hoop verschillende diensten is het me reeds 2 keer beloofd dat men het geld ging terugstorten. We zijn nu 5 februari 2024 en ik heb nog steeds niets terug ontvangen.

Berichten (1)

Proximus

Naar: A. C.

06/02/2024

Beste heer Decoster,De terugbetaling van het door de heer De Bock betaalde bedrag heeft als gevolg van onvoorziene omstandigheden vertraging opgelopen in het automatische terugbetalingsproces.We hebben de terugbetaling vandaag uitgevoerd en we hebben dit zonet ook telefonisch bevestigd aan de heer De Bock en onze welgemeende verontschuldigingen aangeboden voor de vertraging.Mvg,Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-02-05-20.07.36.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005654625] Ref. [THREAD_ID:1921005654625]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform