Terug

Problemen met het nakomen van de afspraken

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: FLUVIUS

15/01/2021

Beste, Ik heb begin augustus een aanvraag ingediend voor een aansluiting op het rioleringsnet. 18/08 krijg ik van jullie een offerte binnen voor deze werken. Ik heb de volledige informatie over de aansluiting in de aanvraagt vermeldt (situatie,ect). Ik heb tijdens deze aanvraagt 3 maal contact opgenomen met jullie dienst waarbij ik eveneens 3 maal ben afgescheept met het antwoord dat ik de procedure moest afwachten. Wanneer de procedure reeds verlopen was heb ik niet eens een bericht van jullie ontvangen maar heb ik nogmaals contact opgenomen. Het antwoord op mijn aanvraag was: «Dat de aanvraag is afgelopen maar ik moet de bestaande aansluiting gebruiken ». Als de aanvraagt nog maar 1 keer gelezen was hadden jullie kunnen lezen dat er nooit een aansluiting geweest was? Zoals ik aldus reeds vermeld had.Wanneer ik dit ter spraken breng wordt er gesproken over een nieuwe procedure starten. We zijn op dit moment in de maand november. De procedure wordt opnieuw gestart. Vervolgens beloven jullie mij op 14 December de aansluiting te komen vervolledigen. Op 14 December heb ik nog steeds niets gehoord over de werken. Dus wederom contacteer ik jullie dienst nogmaals. Het antwoord wat ik krijg is dat er vandaag een aannemer aan werd gesteld? (op de dag dat jullie de aansluiting zouden verzekeren). Vervolgens wordt er medegedeeld dat de aansluiting rond 22 december zal plaatsvinden. Ik heb op deze dag eveneens een klacht ingediend via jullie klachtendienst. Het antwoord op mijn klacht is dat « de klacht wordt afgerond en jullie bewust zijn van mijn problemen ».Ik had ook de aannemer reeds zelf gecontacteerd. Deze wist me te vertellen dat de werken zeker niet meer dit jaar gaan plaatsvinden maar eerder einde januari. Ik ben niet gediend van het antwoord op mijn klacht. Omdat jullie dienst niet voorziet om te antwoorden via mail op jullie antwoord dien ik een nieuwe klacht in. Deze keer krijg ik weer een mail dat de klacht is afgerond en dat de aannemer de eerste week van januari de werken zou komen uitvoeren. Deze informatie stond in mijn klacht dus eindelijk hebben jullie gewoon hetzelfde geantwoord als wat ik naar jullie gestuurd heb. Dus wederom dien ik een nieuwe klacht in. Hier krijg ik het antwoord dat mijn klacht zal behandelt worden binnen 2 weken. Ondertussen zijn we half januari en de aansluiting is er nog steeds niet. Op de klacht die 2 weken zou duren ben ik ondertussen al 4 weken aan het wachten. Ik ben 4 verlofdagen kwijt. Ben al 5 maandag aan het wachten om weer te gaan inhuizen. En niemand van jullie dienst die ook maar iemand te woord staat. Ik wens op zijn minst een schadevergoeding te zien! Wij betalen veel geld voor een dienst die 0 inzit met zijn klanten. Heb van elke klacht en contact foto’s MVG


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform