Terug

Problemen met herziening lening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: ING - Bank and kantoren

27/03/2019

Vorige week was ik naar het ING kantoor te Zele gegaan om mijn lening van onze woning te laten herbekijken. Nu wij zijn sinds een 6-tal jaar vaste klant geweest bij record-bank. Deze bank was onderdeel van de ING bank. Nu sinds een paar maanden heeft ING alle klanten overgenomen. Allemaal goed en wel. Naar mijn gevoel, zijn wij bij deze bank maar een nummertje bij de recordbank werden we nog aanschouwd als klant en werden wij ook goed geholpen. Om verder te gaan in het verhaal van de ING bank in Zele. Dit was de allereerste keer dat ik ooit deze bank een bezoekje kwam brengen. Na een paar klanten was het aan mij. Mijn vraag daar luide aan de vrouw van het onthaal. Was of ik iemand kon spreken ivm ons woonlening. De vrouw aan de balie was redelijk grof ook al was dit ook de 1ste keer dat zij mij zag. Zei vroeg van waarom? Ik zei haar toen van aangezien de rentevoet laag stazt zou ik graag een herziening willen doen? Dit kan zowel een termijninkorting of een minder afbetaling zijn per maand. De vrouw zei doodleuk. Sorry wij kunnen ' u niet helpen. Als we dit elke moeten doen als de rentevoet zakt. Dan zullen we elke keer bij aankloppen als de rentevoet stijgt. Sorry maar dit vind ik echt respectloos. Het zijn de klanten die maken dat de banken nog leven en niet omgekeerd. Ik zou graag eens willen dat dit ergens aangekaart kan worden. Wij hebbe. Bij het filiaal waar wij vroeger zaten die dan zijn overgenomen door ING gegaan. En daar zouden we met alles kunnen overstappen en een herfinanciering kunnen doen. Wij zouden dan hetzelfde betalen maar wel met een jaar I korting en hierbij zitten alle kosten al bij ingerekend dus ik kan mij voorstellen dat dit bij ING ook kan maar zij willen niet.. Mvg didier

Berichten (1)

ING - Bank and kantoren

Naar: D. D.

10/05/2019

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform