Terug

Problemen met herstelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. U.

Naar: VANDEN BORRE

05/02/2024

Beste,We hebben een inbouw-vaatwasmachine waar problemen aan waren die we enkele jaren geleden bij Vanden Borre hebben aangekocht. De garantie was vervallen, maar toch vroegen we een herstelling aan bij Vanden Borre. De technieker kwam langs, was nog tien minuten aanwezig waarbij hij enkel zei dat de kast te klein was voor de vaatwasmachine en dat dit de oorzaak was. Dus dat we een nieuwe kast errond moesten zetten. Gezien dat Vanden Borre deze vaatwasmachine zelf enkele jaren geleden in de kast heeft geïnstalleerd, vonden wij dit een absurde diagnose van het probleem. Erna kregen we een factuur van 90 euro voor iemand die eigenlijk niets heeft gedaan met vijftig euro verplaatsingskosten. Na eerst talloze keren te zijn doorverwezen kwam ik uit bij consumentendienst die mij botweg afwimpelen door te zeggen dat dit standaard is en niet eens doorvragen naar het probleem. Nu wil dit zeggen dat wij gedwongen worden te betalen voor iets dat niet hersteld is en met advies waarmee we niets kunnen, zonder hierover ook nog uitleg te krijgen. Dat er dan op zijn minst niet iets van die 90 euro af kan, vind ik schandalig.

Berichten (2)

VANDEN BORRE

Naar: W. U.

08/02/2024

Beste,Ik heb je dossier doorgestuurd naar onze hersteldienst met het verzoek om dit nogmaals te bekijken. In afwachting van hun antwoord wens ik je een fijne dag toe.Met vriendelijke groet,VanessaConsumentendienst02 334 00 00Vanden Borre - Voor 't leven

VANDEN BORRE

Naar: W. U.

13/02/2024

Beste,De vaatwasser is 6 jaar oud. Je hebt ons gevraagd een diagnose uit te voeren. De vaststelling is dat er een probleem is met de keuken en dat er een aanpassing moet worden gedaan. Als je een herstelling aanvraagt voor een toestel van 6 jaar oud en de oorzaak is niet het toestel maar een keukenprobleem, dan zullen wij je helaas niet verder kunnen helpen. Dit toestel is inderdaad door ons gea¯nstalleerd, maar het kan zijn dat meubilair zich aanpast tijdens de jaren. Ik zal je helaas geen oplossing kunnen aanbieden. Gelieve een schrijnwerker in te schakelen.Vriendelijke groeten,VanessaConsumentendienst02 334 00 00Vanden Borre - Voor 't leven


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform