Beste,We hebben een inbouw-vaatwasmachine waar problemen aan waren die we enkele jaren geleden bij Vanden Borre hebben aangekocht. De garantie was vervallen, maar toch vroegen we een herstelling aan bij Vanden Borre. De technieker kwam langs, was nog tien minuten aanwezig waarbij hij enkel zei dat de kast te klein was voor de vaatwasmachine en dat dit de oorzaak was. Dus dat we een nieuwe kast errond moesten zetten. Gezien dat Vanden Borre deze vaatwasmachine zelf enkele jaren geleden in de kast heeft geïnstalleerd, vonden wij dit een absurde diagnose van het probleem. Erna kregen we een factuur van 90 euro voor iemand die eigenlijk niets heeft gedaan met vijftig euro verplaatsingskosten. Na eerst talloze keren te zijn doorverwezen kwam ik uit bij consumentendienst die mij botweg afwimpelen door te zeggen dat dit standaard is en niet eens doorvragen naar het probleem. Nu wil dit zeggen dat wij gedwongen worden te betalen voor iets dat niet hersteld is en met advies waarmee we niets kunnen, zonder hierover ook nog uitleg te krijgen. Dat er dan op zijn minst niet iets van die 90 euro af kan, vind ik schandalig.