Terug

Problemen met herstelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. D.

Naar: Proximus

21/08/2021

Beste,Enkele weken terug werd een smartphone opgestuurd om te herstellen met de smartphone omnium. Nu zeggen jullie dat er onherstelbare schade is, terwijl enkel het glas van de smartphone is gebroken (wat ook onder de omnium valt). Nu bieden jullie een voucher aan van €50, terwijl dit toestel wel hersteld kan worden. Ik wens een herstelling van het toestel

Berichten (5)

Proximus

Naar: B. D.

23/08/2021

Beste klant,Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192979739690]This email can contain confidential information. See more on https://www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: B. D.

23/08/2021

Beste heer,Hierbij bevestig ik dat we uw aanvraag goed hebben ontvangen.Wegens het ontbreken van een klantnummer en contactnummer, kon ik u helaas niet contacteren. Om u zo spoedig mogelijk te helpen, wens ik u graag aan te raden om contact op te nemen met de dienst Smartphone Omnium op het nummer 0800 90 790 voor al uw vragen en opmerkingen in verband met een lopende claim.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamProximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192979742484]This email can contain confidential information. See more on https://www.proximus.com/respect-confidentiality

B. D.

Naar: Proximus

23/08/2021

Beste,Als ik bel naar de smartphone omnium, word ik van het kastje naar de muur gestuurd. Nooit een deftig antwoord. Dit gaat over klantnummer 622660060 en u kan mij bereiken op het nummer 0466/08.34.51Alvast bedankt

Proximus

Naar: B. D.

23/08/2021

Beste klant,Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192979762500]This email can contain confidential information. See more on https://www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: B. D.

24/08/2021

Beste heer,Hierbij wens ik u graag te bevestigen dat dossier 48997851 in behandeling is genomen bij de betrokken dienst. Deze dienst zal u verdere informatie geven. Alvast bedankt voor uw contactgegevens door te sturen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamProximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192979786525]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform