Terug

Problemen met herstelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. G.

Naar: ITEK

01/10/2020

GoedemiddagIk bestelde begin maart een spinningfiets bij itek en had hier van in het begin klachten over, ik heb hun meteen gebeld en gemaild maar kreeg geen antwoord.1 dag voor de retourperiode klaarblijkelijk verstreek kreeg ik plots een mail met de vraag om de klacht nogmaals te formuleren en bewijs op te sturen en dit heb ik dan ook gedaan (weliswaar een dag later) en ik heb ook gevraagd wat ik moest doen om de fiets retour te zenden.Na enkele dag kreeg ik antwoord dat de retourperiode verstreken was en dat ze dus niet meer konden helpen, dit was natuurlijk altijd al een deel van hun plan geweest. De problemen met de fiets waren uiteraard nog altijd niet opgelost en door die reden heb ik herhaaldelijk een mail gezonden om aan te dringen op een herstelling. Op 2 juli was het eindelijk zo ver de fiets is opgehaald en sedert die dag heb ik niks meer gehoord van Itek. Ondertussen heb ik in 2/3 weken tijd verscheidene mails (ongeveer 6 a 7) gezonden naar de servicedienst en klantendienst maar ik krijg maar geen antwoord. Ik had ook verscheidene keren gebeld zonder resultaat maar vandaag heb ik eindelijk 3 verschillende personen van de firma aan de lijn gehad, persoon a uit Leopoldsburg wist van niks en verwees mij door naar het filiaal in Kaulille, toen ik belde naar de hersteldienst in Kaulille wisten ze ook van niks en beloofden ze mij tegen volgende week maandag misschien een antwoord te kunnen geven en toen ik nog eens naar de klantendienst belde wisten ze ook van niks over de herstelling. Ik moest van de laatste 2 personen ook nog even een mail zenden (desalniettemin dat ze konden zien dat ik al verscheidene mails had gezonden maar dat deze nog niet behandeld waren). Ondertussen heb ik dus nogmaals gemaild met de vraag of een terugname nu niet meer van toepassing zou zijn aangezien ik geen vertrouwen heb in de kwaliteit noch in de firma of dat er op zijn minst toch een compensatie zal zijn. De spinningfiets was in de eerste plaats ook al verkeerdelijk geadverteerd met een hartslagmeter maar na het vermelden van deze fout en de vraag naar compensatie hiervoor was er geen reactie meer van de firma (de hartslagmeter was bepalend in mijn keuze voor deze spinningfiets).Op dit ogenblik kan ik 33 mails doorsturen ivm dit probleem en ik vrees dat het nog niet gedaan zal zijn.Hopelijk komt er binnenkort een oplossing uit de bus maar wij zijn absoluut niet tevreden over deze firma.

Berichten (1)

J. G.

Naar: ITEK

27/10/2020

Goede avondTot op heden heb ik nog geen antwoord verkregen omtrent de lopende herstelling van mijn spinningfiets, jullie laatste mail was op 19/10 (zie hieronder)BesteIk ben helemaal nieuw hier, als ik het goed begrijp hebt u een spinningbike bij ons gekocht en deze was defect, daarom hebt u hem terug gestuurd voor herstel.Maar u hebt er nog geen nieuws over.Ik zoek het helemaal uit en dan laat ik nog wat weten voor u.Sinds de bovenstaande mail heb ik niks meer vernomen, deze mail kwam trouwens als antwoord op een mail van mijzelf op 14/10 waarin ik navraag doe of er nog nieuws was nadat er alweer sedert 6 oktober geen respons kwam.Zoals in al mijn voorgaande mails vraag ik dus nogmaals info over de herstelling of de terugbetaling.Alvast bedankt


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform