Terug

Problemen met herstelling in het kader van een service + contract

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. M.

Naar: Cardoen

29/05/2020

Beste,Ik heb een heel dossier samengesteld in het kader van een schadegeval aan mijn wagen die ik in 2015 aankocht van Cardoen. Tegelijkertijd sloot ik een service + contract met het servicecenter van Cardoen. Waarbij ik maandelijks plus minus € 50 betaal om alle onderhouden te doen. Sinds vorig jaar zijn er structurele gebreken aan mijn wagen (in het kader van meldingen i.v.m. bandenspanning, meldingen oliepeil, airconditioning die niet functioneert, vreemde geluiden, etc.).In maart van dit jaar vindt na een hele reeks van klachten een groot onderhoud plaats. Een maand later stelt Cardoen dat er aanzienlijke schade is en dat de kostprijs hiervan € 3.000 is en dat Cardoen deze kost niet draagt. Inmiddels is er een verslag van een onafhankelijke expert die volledig meegaat in het verhaal van de garagist. Dit terwijl er ontzettend veel bewijsmateriaal voorligt waaruit blijkt dat Cardoen gebrekkig te werk is gegaan. Deze informatie laat de expert links liggen en zegt kortweg dat hij de oorzaak van deze gebreken niet kent. Vervolgens meldt hij dat de schade aan de wagen met zekerheid na het groot onderhoud heeft plaats gevonden. Dit terwijl de garagist ons duidelijk heeft meegedeeld dat de schade reeds langer aanwezig was. Als jarenlange klant ben ik absoluut niet tevreden over de afhandeling door de garagist. Ik ben reeds drie weken immobiel en de garagist heeft nog niet eens een moment genomen om haar klant te bellen om een oplossing te zoeken.Bovendien heb ik duidelijk bewijs dat ik een wagen mocht afhalen terwijl deze wagen niet rijklaar was met gevaar voor mijn leven met andere woorden. Hier gaat de expert totaal niet op in.Met vriendelijke groeten,Cédric Missonnier


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform