Terug

Problemen met herstellen van wagen in garantie en met onderhoudscontract

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. D.

Naar: Cardoen

05/10/2023

Beste, Wij hebben onze wagen bij Cardoen aangekocht en hebben een onderhoudscontract.Sinds vorig jaar hebben wij problemen met motorstoring die, na +/- 9x in herstelling geweest - zelfs bij Hyundai zelf maar tot op heden nog steeds dezelfde storingen. Ondertussen wachten wij sinds eind augustus op een nieuwe afspraak - al 2x mails gestuurd - doch zonder reactie!!Dit kan men nog bezwaarlijk ernstig noemen ....


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform