Terug

Problemen met herstel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. L.

Naar: TOMMY TELESHOPPING

16/12/2023

Beste, Ik stuurde een defect toestel (Invictus 3.0 steelstofzuiger) terug op naar 6006 Weert. Ze hebben dit product ontvangen op 5 december 2023 en afgetekend volgens Bpost. Toch wordt ik niet vergoed. Ze zouden mij een nieuw toestel afsturen, ik hoor niets meer van hun, ze beweren dat het toestel nog niet bij hen terecht is. Het was zeer snel defect (net na 1maand dus kreeg geld niet terug/termijn 14dagen) en zit al van 16 november zonder stofzuiger. Ik weet niet welke verdere stappen ik moet ondernemen. Ook aangetekend schrijven verstuurd naar tommy teleshop. Alvast bedankt!Kathleen LuyckxNov 3, 2023, 11:27 GMT+1Luyckx KathleenHalleweg 4001500 HALLELCW WEERTHavenweg 166006 - SM WeertHalle, 2 november 2023Aangetekend SchrijvenBetreft: aankoop stofzuiger Invictus ongedaan maken - voldoet niet aan de verwachtingen (defect na minder dan 1 maand, 5 keren gebruikt!)Geachte,Op 4 september 2023 liet ik mij door jullie verleiden op televisie Tommy Teleshopping en ging ik over tot de online bestelling van de stofzuiger Invictus 3.0.Bij de levering van dit product dacht ik meteen: dit is niet zoals gewenst, het leek mij broos i.p.v. solide. Het zag er geen goede geen sterke kwaliteit uit.Ik wou de aankoop uitproberen omdat het relatief goedkoop is in vergelijking met andere steelstofzuigers. Ook heb ik al eerdere aankopen bij jullie gedaan, waarvan ik zeer tevreden ben, het was het proberen waard. Het heeft wel een korte oplaadtijd en nog redelijk lange accuduur, ook het geluidsniveau is laag en het gewicht prima.Het probleem is de plastic: de materialen waaruit deze stofzuiger gemaakt zijn!De zuigmond is te klein: slechte prestaties bij het opzuigen van vuil! Manoeuvreren is zeer flexibel en dus afgebroken en met strips aan elkaar terug verbonden. Ook de opvangbak voor het stof houdt al niet meer toe (sluit niet meer!!!/stukje plastic afgekraakt!).Onderdelen krijgen de kans niet om te verslijten, het zorgt voor een frustrerend ongemak, het is onbetrouwbaar fragile, problemen met de duurzaamheid.Ik vind deze aankoop een foute beslissing ondeugdelijk product, ik hoop dat ik gebruik kan maken van de wettelijke garantie, omdat het product veel sneller kapot is dan verwacht. Ik wens geen reparatie of vervanging van de stofzuiger. Ik wens enkel de aankoop ongedaan te maken, ik heb spijt van deze aankoop. Bij deze hoop ik op langere bedenktijd dan de korte termijn van 14 dagen.Ik ontvang graag een reactie per mail of via de post.Alvast bedankt voor de medewerking!Met de meeste hoogachting,Kathleen Luyckx0472/81.41.45

Berichten (1)

TOMMY TELESHOPPING

Naar: K. L.

16/12/2023

- Please type your reply above this line -Beste klant,Hartelijk dank voor uw mail.Uw vraag is in goede orde ontvangen. Wij streven ernaar om uw mail binnen 5 werkdagen te beantwoorden. Met vriendelijke groet, Tommy Teleshopping[YKMWPY-22JGK]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform