Op 28 november 2022 bestelde ik online een Dyson-steelstofzuiger bij Coolblue van het type: Dyson V12 Detect Slim Absolute. Tot begin december 2023 werkte het toestel goed maar midden december 2023 gaf het toestel plotseling de geest. Indien we het toestel starten (met een volledig opgeladen batterij en alle filters volledig schoongemaakt) werkt het voor ongeveer 5 seconden waarna het telkens uitvalt.Ik heb het toestel op 15/12/23 aangemeld in mijn Coolblue cliënt account. Ik ontving nadien een bericht dat er met mij contact zou worden opgenomen door Dyson om een on-site herstelling in te plannen. Echter, ik ontving geen telefoon van Dyson en heb op 26/12 opnieuw contact opgenomen met Coolblue. Men gaf aan dat er een fout was gemaakt bij het aanmaken van het reparatieticket en dat men een nieuw ticket zou aanmaken. Men zou mij opnieuw contacteren.Op 30/12/23, ondertussen al 2 weken na de aanmelding voor reparatie, nam ik opnieuw contact op met Coolblue. Opnieuw zei men mij dat Dyson contact zou opnemen en dat ik zelf met Coolblue contact diende op te nemen indien Dyson geen contact opnam.Op 02/01/24 kreeg ik een email van Coolblue met de vraag om mijn contactgegevens te bevestigen met het oog op de on-site herstelling door de hersteldienst. Ik heb meteen op deze email gereageerd en bevestigd dat mijn gegevens correct waren.Op 02/01/24 merkte ik bovendien dat er een email van Dyson (dd. 19/12) in mijn ongewenste email was terechtgekomen waarbij Dyson het serienummer van mijn toestel opvroeg. Ik heb meteen geantwoord op het bericht van Dyson op 02/01/24 met het correcte serienummer van mijn toestel. Sindsdien heb ik echter niets meer gehoord van Dyson.Ondertussen zijn we 3 weken verder en heb ik op 08/01/24 opnieuw contact opgenomen met Coolblue, waar men mij heeft gemeld dat er gelet op een wijziging in de relatie tussen Dyson en Coolblue sinds januari 2024 geen on-site herstellingen meer gebeuren (ondanks het feit dat de email van Coolblue dd. 02/01/2024(!) melding maakt van een herstelling door de hersteldienst) en dat ik de stofzuiger nu zelf dien op te sturen of terug te brengen naar een Coolblue-winkel.Ik heb Coolblue gemeld dat dit absoluut beneden alle peil is qua klantvriendelijkheid en service. Mijn retouraanmelding dateert van december 2023 en Coolblue/Dyson slagen er blijkbaar niet in om een correcte en vlotte klantenservice aan te bieden voor een stofzuiger met een aankoopwaarde van EUR 529,00. Ik word als klant van het 'kastje naar de muur' gestuurd.Ondertussen heb ik reeds gedurende meer dan drie weken geen stofzuiger meer, met twee kleine kinderen in huis is dit absoluut geen prettige/gezonde situatie en het lijkt er op dat Coolblue absoluut niet wil meewerken aan een correcte oplossing voor het defecte toestel dat door Coolblue aan mij werd verkocht.