Beste als sinds 02/08/23 in de ochtend zit ik met een geblokkeerde lijn bij orange. Ik was wat te laat met de betaling. Heb dan een uitstel gevraagd en die was goedgekeurd. Er werd verzekerd dat de lijn terug open ging gezet worden tot op heden nog steeds geen gedeactiveerde lijn. Al meer dan 48h, ik hoor via de klantendienst alleen maar 'u moet afwachten' Ook zie ik dat ik ondertussen geen openstaande facturen meer heb. Al 14 keer gebeld naar orange en ze zeggen dat ze een technisch probleem hebben gehad met de activering van de lijnen. We zijn al meer dan 48 uur verder en nog steeds niks. In mijn laatste gesprek had ik ook gevraagd wat ze gaan doen ter compensatie van dit en die vraag werd gewoon genegeerd. En ze zeiden voor de zoveelste maal dat ik maar gewoon moet afwachten maar dit duurt nu al zo lang. Misschien door persaandacht of druk van jullie dat dit wel opgelost geraakt want ik ben echt ten einde raad en denk nog verschillende andere gedupeerden. U kan mij gerust wel bellen voor meer informatie. Want telefoon en sms kan ik wel ontvangen ik kan alleen geen uitgaande gesprekken en sms'en doen. Al 3 mogelijke kansen op werk ook gemist hierdoor.Met vriendelijke groeten,Mathias Goethals 0476 36 18 52