Terug

Problemen met heractivatie lijn

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. G.

Naar: Orange

04/08/2023

Beste als sinds 02/08/23 in de ochtend zit ik met een geblokkeerde lijn bij orange. Ik was wat te laat met de betaling. Heb dan een uitstel gevraagd en die was goedgekeurd. Er werd verzekerd dat de lijn terug open ging gezet worden tot op heden nog steeds geen gedeactiveerde lijn. Al meer dan 48h, ik hoor via de klantendienst alleen maar 'u moet afwachten' Ook zie ik dat ik ondertussen geen openstaande facturen meer heb. Al 14 keer gebeld naar orange en ze zeggen dat ze een technisch probleem hebben gehad met de activering van de lijnen. We zijn al meer dan 48 uur verder en nog steeds niks. In mijn laatste gesprek had ik ook gevraagd wat ze gaan doen ter compensatie van dit en die vraag werd gewoon genegeerd. En ze zeiden voor de zoveelste maal dat ik maar gewoon moet afwachten  maar dit duurt nu al zo lang. Misschien door persaandacht of druk van jullie dat dit wel opgelost geraakt want ik ben echt ten einde raad en denk nog verschillende andere gedupeerden. U kan mij gerust wel bellen voor meer informatie. Want telefoon en sms kan ik wel ontvangen ik kan alleen geen uitgaande gesprekken en sms'en doen. Al 3 mogelijke kansen op werk ook gemist hierdoor.Met vriendelijke groeten,Mathias Goethals 0476 36 18 52


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform