Terug

Problemen met GLS One

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. M.

Naar: GLS Belgium NV/SA

17/04/2024

Beste,Ik bestelde bij een Nederlands bedrijf een paar boeken.Ondertussen zitten deze al dagen vast in DeinzeEerst met de melding dat ze op levering zijn, daarna dat er problemen zijn met het adres.Mijn adres bestaat, is ook niet moeilijk te vinden... en zit in jullie systeem...Ik heb al via het contactformulier contact opgenomen, maar daar blijft het oorverdovend stil.Ik heb al een commentaar gezet op facebook, en nu hier..Ik wil deze boeken asap hebben, ik heb ze nodig voor mijn studie.Referentie nrZendingnummer95359991248Nederlands pakketnummer85610034370799Nationale referentie85610034370799Referentie klant1211000000

Berichten (5)

GLS Belgium NV/SA

Naar: C. M.

18/04/2024

Beste Mevr MartensIk wens ons alvast te excuseren voor het ongemak.Ik zie dat uw eerdere klacht bij onze diensten (via JIRA - MYGLS.be website) in behandeling is genomen en dat de informatie over het juiste adres reeds is doorgestuurd naar het bezorgdepot.Ik wil graag een dwingende levering op 19/03 op het aangegeven adres - is er ook een telefoonnummer waar we u kunnen bereiken indien nodig?MvgChristine

C. M.

Naar: GLS Belgium NV/SA

18/04/2024

Beste,Dat zou heel leuk zijn, mocht ik nu het pakketje morgen in ontvangst mogen nemen.Mijn telefoonnummer is 0479200278.Verder kan ik u melden dat ook bij een ander pakketje dat via GLS naar mij toekwam, problemen waren.De chauffeur die het vandaag afleverde, gaf aan dat mijn adres niet in hun systeem zit.Hij had zelfs een plan mee met mijn adres.Alvast bedankt voor het meedenken!Mvg,Carine

GLS Belgium NV/SA

Naar: C. M.

19/04/2024

Beste Mevr MartensUw colli zijn vandaag op uw adres rond 9u40 afgeleverdMvgChristine

C. M.

Naar: GLS Belgium NV/SA

20/04/2024

Bedankt!Opgelost..Mvg,Carine

GLS Belgium NV/SA

Naar: C. M.

22/11/2024

Beste Dit case werd naar ons toe op 17/04!! gestuurd (onder CPTBE02004399-88) en werd ook opgelost met de levering van get pakket Hieronder bevestiging van de klant : Mvg Christine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform