Terug

Problemen met geretourneerd pakket

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: bol.com

05/11/2021

Beste, op 21/06 heb ik mijn bestelling als retour aangemeld bij u. Vervolgens werd het retourticket afgedrukt en op de originele verpakking bevestigd. En leverde ik deze op 7/7 in bij een afhaalpunt.De man in kwestie wist mij te vertellen dat ik een sms zou ontvangen met bewijs van retour. Helaas heb ik deze nooit ontvangen. Enkele dagen later ontving ik van jullie een mail met bevestiging van mijn retour. En dat deze mail dient als afgiftebewijs. Aangezien het besteld is waarbij je moet betalen achteraf. Kreeg ik nog steeds betalingsherinneringen. Ik word ongerust en contacteer jullie om te vragen ofdat alles in orde is. Jullie wisten mij te vertellen dat ik het moet afhandelen met het incassobureau en dat jullie, bij wijze van spreken, er zich niet mee willen moeien. Ik contacteer het incassobureau beleefd en leg hen de situatie uit dat er ergens een misverstand moet gebeurt zijn. Waarop zei antwoordden dat het retournummer op mijn afgiftebewijs moet staan. Ik leg uit dat ik het afgiftebewijs van het afhaalpunt niet heb maar wel de mail waarin u ZELF BEVESTIGD dat ik mijn pakket heb binnengebracht. Het incassobureau negeert steeds mijn argumenten en blijft dreigen dat ik moet betalen voor iets wat ik niet meer heb. Ondertussen is de schadevergoeding al evenveel als het pakket heeft gekost en dreigen ze met een gerechtelijk onderzoek. Ik heb hen aangeraden om jullie leverancier eens te contacteren maar dit wordt ook genegeerd. Als ik mijn pakket heb ingeleverd maar jullie hebben deze niet ontvangen dan moet er in transport iets zijn misgelopen. Zoals het incassobureau mij antwoord lijkt het alsof ik mijn retourticket heb ingeleverd zonder pakket wat mij heel sterk lijkt dat een afhaaldienst een retourticket van een pakket in ontvangst neemt zonder effectief op een pakket bevestigd te zijn.Graag zou ik willen dat dit zo spoedig mogelijk opgelost word en dat er toch word geluisterd naar de klant inplaats van beschuldiging en dreigementen. Met vriendelijke groet

Berichten (1)

bol.com

Naar: K. V.

08/11/2021

Beste Kjersti, Wij hebben u retour verwerkt, u betaal verplichting zal bij deze vervallen. Wij hopen u zo voldoende te hebben gea¯nformeerd, en wij wensen u nog een hele fijne avond Met vriendelijke groet, Handelsonderneming HeJo Partner van bol.com -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Een partner van bol.com neemt contact met je op omdat je een vraag gesteld hebt via bol.com en/of een bestelling hebt geplaatst bij de partner. Een reactie op deze mail komt direct uit bij de partner. Komen jullie er samen niet uit? Neem dan contact op met de bol.com klantenservice. ---- Original Message ---- [:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden] [:test-aankoop.be/klagenrivacy]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform