Terug

Problemen met gemaakte afspraken levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. G.

Naar: EMMA Matelas

17/09/2023

Beste, ik bestelde op 24/8 een premium topper + matras beschermer. Bestelnr 900957216, verwachte levertijd tssn 31/8 en 7/9. Via de bestelstatus kon ik via de tijdlijn alles opvolgen. Op 28/8 stond er plots een doosje aan de ingang van het appartementsblok met daarin een matras beschermer. In de nm mailtje geleverd. Nochtans stond op de tijdlijn produkt is onderweg en dat staat er nu nog altijd op. Ik heb al vaak gebeld meestal zonder antwoord. Toch 1x na 25' wachten kreeg ik als antwoord dat de topper op 7/9 zou geleverd worden. Niks dus. Weer meermaals gebeld en op 11/8 kreeg ik na lang wachten van een dame dat er logistieke problemen zijn en dat het nog enkele maanden kon duren. De tijdlijn werd toen ook direkt veranderd met de melding: bestelling gedaan. Ik zie en hoor vaak dat er heel wat mensen zijn met dergelijke problemen. Ondanks hun reclame op tv blijft dit duren. Ofwel wil ik een concreet antwoord of geld terug!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform