Terug

PROBLEMEN MET GELDAUTOMAAT

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. V.

Naar: ING - Bank and kantoren

20/07/2019

Ik haalde met buitenlandse Master Card 600 euro uit de geldautomaat van ING in Lovendegem , kreeg de melding technisch probleem ontving het geld niet en werd toch van mijn rekening afgeboekt . s' Anderendaags ,in het agentschap Zomergem trachtte ik 300 euro af te halen , kreeg terug dezelfde melding , geen geld en was opnieuw van mijn rekening afgeboekt ...ING zegt niets te kunnen doen,ik moet zelf mijn bank 'Raffeisenbank ' contacteren en het oplossen...Ik bezorgde alle bewijzen enz. aan de filiaalhouder van ING , hij zegt er niets te kunnen aan doen, de 900 euro waarover ik niet kan beschikken stonden op de rekening , ik heb ze nodig en krijg geen enkele hulp van ING


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform