Terug

Problemen met geld terug te krijgen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. P.

Naar: KREFEL

07/03/2023

Beste,Op 29 jan. bestelde ik 2 Tefal pannen via de website van Krefel en liet ze vervolgens thuis leveren.Op 09 feb. heb ik de pannen teruggebracht in het filiaal te Oostende omdat de onderkant van beide pannen los waren.De winkel stuurde ze op in herstelling ipv gewoon mijn geld terug te geven.Op 03 maart belde het filiaal dat er een waardebon klaar ligt.Op 06 maart ben ik vervolgens gegaan naar het filiaal en ik vroeg een terugbetaling op rekening. De verkoopster zei dat ik daarvoor moest bellen naar de klantendienst.Op 07 maart heb ik gebeld naar de klantendienst en men zei telefonisch dat ze geen terugbetalingen doen en dat ik in dit geval geen recht heb op herroepingsrecht van mijn online aankoop.In die periode heb ik ondertussen ergens anders pannen gekocht en ben ik helemaal niet met die waardebonnen.Gelieve me te helpen,Vriendelijke groeten,Pieter Provoost

Berichten (5)

KREFEL

Naar: P. P.

07/03/2023

Beste Peter,Wij hebben je mail goed ontvangen.Teneinde je verder te kunnen helpen, winnen we informatie voor je in bij de betreffende winkel.Zodra wij meer informatie ontvangen, brengen wij je op de hoogte.Met vriendelijke groeten,SandraCustomer Happiness Teammemberkrefel.beKrëfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen ref:_00D5I3dQ0g._5005IY3Xw7:ref

P. P.

Naar: KREFEL

07/03/2023

Beste,Vervolgens heb ik vandaag gebeld naar het filiaal te Oostende en ze vermelde me dat ze een waardebon zullen geven omdat ze niet anders kunnen dan de procedure te volgen.Maar ik wil echter gebruik maken van mijn 30dagen herroepingsrecht en mijn geld terug op mijn rekening.

KREFEL

Naar: P. P.

08/03/2023

Beste Pieter,Wij hebben uw mail goed ontvangen.Wij hebben de navraag gedaan bij de winkel in kwestie.Wij hebben de braadpan opgestuurd in herstelling.De fabrikant liet ons weten dat de braadpan niet te herstellen valt, dus hebben ze een waardebon van het volledige bedrag uitgeschreven.De reden dat we geen terugbetaling kunnen aanvaarden is omdat hetzelfde artikel nog steeds beschikbaar is aan dezelfde prijs.Bijgevolg kunnen we geen gunstig gevolg geven aan uw verzoek.Alvast onze excuses hiervoor.Met vriendelijke groeten,Bien à vous,LauraCustomer Happiness Teammemberkrefel.beKrëfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen-------------------- ref:_00D5I3dQ0g._5005IY3Xw7:ref

P. P.

Naar: KREFEL

08/03/2023

Beste,Waarom opgestuurd in hestelling terwijl ik nog in mijn 30dagen herroepingsrecht zat?Want door die op te sturen in herstelling zat ik 3 weken zonder...Ik had het zelf binnen de 2 weken naar de winkel terug gebracht.De reden dat ik geen waardebon wil is omdat ik in die 3 weken herstellingsperiode al ergens anders 2 pannen heb gekocht en ik me niet wil verplicht voelen om een toekomstige aankoop bij jullie te doen.

KREFEL

Naar: P. P.

09/03/2023

Beste Pieter,Wij hebben uw mail goed ontvangen.U hebt 30 dagen herroepingsrecht op voorwaarden dat het toestel ongebruikt is en zich in de originele verpakking bevindt.U hebt de braadpan reeds in gebruik genomen dus is herroepingsrecht in jou geval niet van toepassing.Zoals reeds vermeld kunnen wij dit niet terugbetalen op jouw rekening.Bijgevolg kunnen wij geen gunstig gevolg geven aan uw verzoek.Met vriendelijke groeten,Bien à vous,LauraCustomer Happiness Teammemberkrefel.beKrëfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen-------------------- ref:_00D5I3dQ0g._5005IY3k9S:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform