Lezen jullie eigenlijk wel mijn volledige klacht naar jullie? Ik heb toen een bod gedaan van 30 euro en mijn code werd niet aanvaard. Ik kreeg de melding 'code niet geldig'. Aan mij werd per mail verteld dat code pas geldig is bij een bod vanaf 11 euro. Ik heb alle bewijzen nog op mijn mail staan. Het is verschrikkelijk dat jullie iets aanbieden dat niet werkt.Dan 19 oktokber stuur ik ene miam naar jullie en krijg geen enkel antwoord van jullie maar echt geen enkel antwoord en nu de code vervalt eind december. Dus schade aan een product zoveel maanden geleden, keilang hebben jullie erover gedaan voor een oplossing, dan komt de oplossing, kortingcode van 10 euro, werkt voor geen meter die code, ik mail ervoor en wat van jullie kant, niets meer geen enkel antwoord meer. Op lange baan schuiven noem ik dit. Ik verwacht een schadevergoeding van mijn kapot product Niet in kortingsbon want met dat heb ik lang genoeg gesukkeld en geen hulp gekregen van jullie.Bij geen oplossing zal er een advocaat ingeschakeld worden. Jullie kunnen niet iets aanbieden en het niet geldig laten zijn. Alle bewijzen heb ik per mail staan vanaf welk bedrag die code werkt. Ik doe dan meer qua bedrag en code is niet geldig. Amateuristiscb en onprofessioneel noem ik dit.