Beste ik heb mijn psvr2 op 4 maart 2023 aangekocht op Playstation direct.com. ik heb het product gebruikt zo als het hoort. En altijd zorg voor gedragen . Na gebruik altijd opgeborgen in een case en de lensen schoon gemaakt met een microvezel doekje . Met gebruiken heb ik gemerkt dat de linker lens wat wazig was. En grondig gecontroleerd en zag rare vekken op die lens die niet weg gaan met een microvezel doekje. Bij deze ben ik opzoek gegaan op redit en facebook of dat ik de enige ben met deze problemen. Blijkt dat ik niet de enigste was veel meer mensen hebben deze probleem met hun lensen de meest van hun hebben een vervangend toestel terug gekregen. Ik heb dan Playstation gecontacteerd op 12 januari 2024 ik heb een retour label gekregen om de toestel terug te verzenden. Ik heb nu 3 weken gewacht en heb geen info gekregen of dat toestel terecht was of herstelt was. Ik heb dan zelf terug gebeld op 1 februari 2024 wat de stand van zaken waren . En krijg te horen dat de toestel terecht is en dan kreeg ook te horen dat deze niet onder de garantie valt en dat ik zelf voor de kosten moet op draaien ik het duidelijk gemaakt dat ik heel veel zorg de toestel gebruik en ook gebruikt zo als het hoort en ook dat ik niet de enige was met deze problemen en alle andere kregen een vervang toestel en ik niet wat straffen is dat de toestel niet onder de garantie valt de referentie nu is 23099447 ik vind het rare dat mensen met de zelfde probleem toch een vervang toestel krijgen en ik niet