Terug

Problemen met garantie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. S.

Naar: bol.com

27/09/2023

Goedemiddag,Op 03/07/2022 bestelde ik een IPhone 12 bij Bol.com, na een jaar deed de batterij het niet meer, volgens bol.com moet ik rechtstreeks bij de verkoper zijn, Smartech, deze stuurde mij naar een Apple servicepunt, maar deze konden mij niet onder garantie helpen, dus nam ik terug contact op met Smartech, zij vertelden me dat ik via bol.com een retourlabel moest aanvragen, bol.com stuurde mij terug naar Smartech en zo zijn we al twee maanden bezig…

Berichten (1)

bol.com

Naar: A. S.

27/09/2023

Goedemiddag Alain,Bedankt voor je bericht. Wat een vervelende situatie zeg! We nemen je klacht in behandeling en nemen zo snel mogelijk contact met je op.Met vriendelijke groet,Chantal van bol.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform