Terug

problemen met garantie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. B.

Naar: LIDL BELGIUM

18/02/2022

Beste, Betreft: dossiernummer Lidl: 65922667Betreft: dossiernummer Kompernass: 401466564Ik bestelde op 16/12/2018 via de webshop van Lidl (online) een papiervernietiger van het merk United Office type UAV 250 A2. De leverancier van de papiervernietiger is de firma Kompernass. Ongeveer 1,5 a 2 jaar later kreeg ik problemen met het deksel van de papiervernietiger waarin ook de motor zit. Ik heb, op vraag van Kompernass, het deksel naar hen verstuurd en er werd mij een nieuw deksel verstuurd. Aangezien het probleem bleef bestaan, nl mijn papieren werden niet meer vernietigd maar bleven in het apparaat steken en als ik op de knop 'rev' drukte kreeg ik het papier er ook niet uit, werden er verschillende nieuwe deksels naar mij opgestuurd maar zonder resultaat. Het was zo dat ik, ipv 10 papieren die je er tegelijkertijd zou mogen insteken, ik ze er één voor één instak maar ook dan werd het papier niet vernietigd en blokkeerde het apparaat. Op 9/12/2021 heb ik contact opgenomen met Jeroen van de firma Kompernass en heb ik duidelijk gesteld dat ik een degelijke oplossing wenste. Er werden namelijk al een hele tijd nieuwe deksels verstuurd maar het probleem werd niet opgelost. Er werd mij toen een retourbon verstuurd en ik heb het deksel meteen via een koerierdienst opgestuurd. Aangezien ik na 20 dagen nog niets gehoord had heb ik op 29/12/2021 opnieuw met Jeroen contact opgenomen maar het deksel diende nog nagekeken te worden door de technische dienst. Ik heb hem toen nog aangesproken over het einde van de garantieperiode (garantie van 3 jaar/einde:16/12/2021) maar de garantie zou hierop nog wel betrekking hebben aangezien de klacht liep van voor het einde van de garantieperiode. Vandaag (18/02/2022) contacteer ik Kompernass opnieuw met de vraag naar de stand van zaken en nu wordt er mij gezegd dat ze niets meer voor mij kunnen doen aangezien de garantie afgelopen is. Daarom mijn uitdrukkelijke vraag om toch een schikking te treffen onder een garantieregeling omdat de klacht al liep van voor het einde van de garantieperiode en het telkens versturen van nieuwe deksels er niet voor zorgt dat het probleem opgelost wordt. Ik dring dan ook aan op een definitieve en snelle regeling. Met vriendelijke groet Ann Bollen

Berichten (1)

LIDL BELGIUM

Naar: A. B.

17/03/2022

17-03-2022Referentienummer: 65922667 Geachte Klant, Wij hebben uw melding over uw artikel PAPIERVERNIETIGER in goede orde ontvangen en met aandacht onderzocht.CPTBE01467254-32Met dit schrijven wensen wij u op de hoogte te brengen dat de klant van ons een terugbetaling zal ontvangen voor zijn artikel.Wij vertrouwen erop u met deze informatie geholpen te hebben. Met vriendelijke groeten, Sofie Verbruggen Lidl Belgie - Kwaliteitsafdeling Bij het verwerken van uw verzoek verwerken wij uw persoonlijke gegevens. De juridische informatie over gegevensbescherming vindt u hier. Klik hier voor onze privacy cookie verklaring. Uw naam en adres worden enkel in het bestand van Lidl Belgium GmbH Co. KG, Guldensporenpark 90 J, B-9820 Merelbeke opgenomen om u de gevraagde producten, diensten of informatie te verschaffen. Hierdoor kunnen uw gegevens worden doorgegeven aan derden zoals een externe hersteldienst. De verwerking van deze gegevens gebeurt in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) en nationale wet- en regelgeving op het gebied van bescherming van persoonsgegevens.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform