Beste,Wij hebben uw mail goed ontvangen en desbetreffende dossier erbij gehaald. Er is bij aankomst bij de hersteldienst inderdaad schade vastgesteld aan het deksel van de platenspeler.Aangezien wij duidelijke foto's hadden, dat deze niet beschadigd waren bij het inleveren van het toestel, hebben wij deze schade aangemeld bij onze transporteur. Deze procedure neemtenige tijd in beslag, waarbij wij ook op een verslag dienen te wachten. Wij hebben daardoor gisteren besloten om het toestel volledig terug te betalen. De extra verzekering wordt enkel binnende 2 weken terugbetaald, nadien niet meer. Niet te vergeten u was deze tijd ook verzekerd, ook al heeft u deze verzekering niet gebruikt.Helaas kunnen niet ingaan op uw voorstel om het bedrag van 39Eur terug te betalen.Mvg,Gonçalves Tato, AlexandraDepartment Manager HR, Dienst na verkoop Front-EndPhone:32 (14) 558886Fax: 32 (14) 558871Mobile:32 (477) 992439goncalvestato@mediamarkt.be:www.mediamarkt.be:blog.mediamarkt.be/turnhout/MediaMarkt TurnhoutParklaan 4B-2300 TurnhoutBTW: BE 0556.755.155