Terug

Problemen met garantie / herstelling artikel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. E.

Naar: Cool blue

25/10/2023

Beste,Betreft: artikel Philips The One (65PUS7304) - AmbilightOrderdatum: 26 mei 2021Dossier 7841177Op 2 februari 2023 hebben wij de melding gedaan van een probleem met de tv, zijnde een zwart lijntje dat in het scherm flikkert om de 5 à 10 seconden. We hebben hiervan een bevestigingsmail ontvangen waar in vermeld stond dat men met ons contact zou opnemen voor reparatie. Echter hebben wij hier niets meer van teruggehoord en hebben ze het dossier zonder onze toestemming gesloten op 4 maart.Het probleem was natuurlijk niet opgelost en enkele maanden nadien hebben we hier opnieuw een melding van gemaakt. Echter wou men ons toen enkel verder helpen met een betalende reparatie aangezien het garantietermijn ondertussen om was. Omdat het probleem bij de 1e melding niet opgelost werd, gaan wij hier niet mee akkoord. Wij wensen een effectieve herstelling van ons artikel onder garantie / een omruiling.Coolblue wou ons echter niet verderhelpen dus hebben we rechtstreeks contact opgenomen met Philips. Ze hebben ons dossier doorgenomen en hebben bevestigd dat de melding effectief binnen het garantietermijn was. Maar ze kunnen ons niet verder helpen aangezien de eerste melding via Coolblue gelopen is en ze verwijzen ons opnieuw door naar hen.Met deze info zijn we opnieuw naar Coolblue gestapt, maar tevergeefs. Ze blijven bij hun standpunt.Wetende dat ik in mijn recht ben en we er na diverse mails en telefoongesprekken niet uit geraakten, heb ik dan ook besloten om de hulp in te roepen van testaankoop. Hopelijk kunnen we op deze manier snel tot een passende oplossing komen voor een probleem dat ondertussen al 8 maanden loopt.Met vriendelijke groeten

Berichten (4)

Cool blue

Naar: E. E.

25/10/2023

Hoi,Je bericht is veilig bij ons aangekomen! Onze Coolblue'ers doen er alles aan om je zo snel mogelijk antwoord te geven. We zijn op dit moment meer klanten aan het helpen dan normaal, daarom duurt het wat langer. Je krijgt binnen twee dagen reactie van ons. Met een glimlach,Coolblue

Cool blue

Naar: E. E.

26/10/2023

Beste,Wat jammer dat onze klant heel wat problemen ondervonden heeft om de televisie te laten herstellen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.Ik zie dat er al heel wat heen en weer werd gemaild tussen ons en onze klant, tot nu toe zonder resultaat. Ik wil dan ook graag een voorstel doen om toch samen tot een oplossing te komen. We melden opnieuw een reparatie aan voor de televisie zodat de hersteldienst een prijsopgave kan maken. Zodra we deze prijsopgave ontvangen hebben, kunnen we deze verder bekijken en vervolgstappen bepalen.Er zijn natuurlijk kosten verbonden aan het opstellen van een prijsopgave. Daarom wil ik hierin graag een toegeving doen. Als het defect binnen de normale fabrieksgarantie valt, nemen wij de kosten voor het opmaken van de offerte voor onze rekening. Als het defect niet binnen de normale fabrieksgarantie valt, zijn de kosten voor de klant. Ik hoop op een positief vervolg. Met vriendelijke groet,Jana van CoolblueBackoffice MedewerkerAlles voor een glimlachCoolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On October 25, 2023 at 1:57 :PM GMT+2 klantenservice@coolblue.be

E. E.

Naar: Cool blue

26/10/2023

BesteIs het nodig dat de hersteldienst ter plaatse komt voor deze prijsopgave, of hebben ze voldoende info met het filmpje over het probleem? Wanneer kunnen we deze offerte ontvangen?GroetenEvi

Cool blue

Naar: E. E.

27/10/2023

Beste,Bedankt voor je bericht. De hersteldienst zal je contacteren over het verdere verloop van de herstelling. Zij zullen binnen de 2 werkdagen contact met je opnemen.Met vriendelijke groet,Tim van CoolblueBackoffice Medewerker Alles voor een glimlachCoolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On October 26, 2023 at 1:28 :PM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform