Beste,Wat jammer dat onze klant heel wat problemen ondervonden heeft om de televisie te laten herstellen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.Ik zie dat er al heel wat heen en weer werd gemaild tussen ons en onze klant, tot nu toe zonder resultaat. Ik wil dan ook graag een voorstel doen om toch samen tot een oplossing te komen. We melden opnieuw een reparatie aan voor de televisie zodat de hersteldienst een prijsopgave kan maken. Zodra we deze prijsopgave ontvangen hebben, kunnen we deze verder bekijken en vervolgstappen bepalen.Er zijn natuurlijk kosten verbonden aan het opstellen van een prijsopgave. Daarom wil ik hierin graag een toegeving doen. Als het defect binnen de normale fabrieksgarantie valt, nemen wij de kosten voor het opmaken van de offerte voor onze rekening. Als het defect niet binnen de normale fabrieksgarantie valt, zijn de kosten voor de klant. Ik hoop op een positief vervolg. Met vriendelijke groet,Jana van CoolblueBackoffice MedewerkerAlles voor een glimlachCoolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On October 25, 2023 at 1:57 :PM GMT+2 klantenservice@coolblue.be