Terug

Problemen met garantie en vervanging toestellen met schade na plaatsing

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. V.

Naar: Franssen Keukens

18/05/2024

keukens Franssen (lommel). Reden klacht: nieuwbouw eerst vertraging bij oplevering en plaatsing keuken. Vervolgens na plaatsing is er een barst in de kookplaat en kras in de dampkamp. Sinds maart '24 waarbij ze tot heden weigeren garantie te eerbiedigen of te voldoen aan service. Adresplaatsing : Heuvelstraat 8, 3941 Eksel. Feitelijke verblijfplaats? jaEerste vaststelling: 09.03.2024, na plaatsing 08.03.2024Betreft kookplaat Beko HII64200MT 499.99€ + eilanddampkap Beko 959.99€totaal project met omgevingsvergunning? jaOndernomen acties: telefonisch contact + emailwens: asap herstel in natura cfr garantie

Berichten (1)

Franssen Keukens

Naar: P. V.

23/05/2024

Beste,Zoals in het laatste mailverkeer van 5/4 hadden wij geen exactelevertermijn voor de nieuwe kookplaat. Dit is nu bevestigd door onzeleverancier dat deze einde volgende (KW22) wordt geleverd bij ons. Door eenonbekende reden is deze levertermijn langer dan normaal. Wij hebben ookuirukkelijk bevestigd dat wij de kookplaat komen vervangen. Achteraf iser dan nog een beschadiging gemeld van de dampkap. Er zijn foto's van deplaatsing van deze keuken waar op te zien is dat wij de kookplaat endampkap zonder beschadiging hebben geplaatst en dat deze beschadigingaangebracht is door derden. Dit is ook gecommuniceerd met de bouwheer. Hijgaat navragen wie deze beschadiging heeft aangebracht ( heb vandaag nogtelefonisch contact gehad met de bouwheer)In verband met de vertraging van de plaatsing van de keuken, planning wordtaltijd afgestemd met de bouwheer. Van opleverdata zijn wij niet op dehoogte.Ik vraag nog even de leverdata van de dampkap na en contacteer u volgendeweek om een afspraak in te plannen.Met vriendelijke groeten,Niels DevuystProjectcoa¶rdinator Franssen Products BVBA Albert Quitinlaan 2 - 3900 PeltTel: 011/ 19 9012 van 07:30 tot 16:00 Franssen Keukens-Toonzalen Hasselt/Overpelt/Lommel/Maasmechelen/Geel/Merksplas


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform