Terug

Problemen met flybox

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. R.

Naar: Orange

13/02/2020

Beste, ik ben reeds bijna een jaar aangesloten bij Orange voor de flybox. Ik ben altijd heel tevreden geweest en het werkte naar behoren. Sinds 2 weken echter werkt te flybox niet meer goed, ik moet deze minimum 4 tot 5 keer resetten en een half uur wachten tot ik toegang heb tot het internet. Gisteren (12/2/2020) belde ik naar de klantendienst, na 4 keer doorgeschakeld te worden heeft een vriendelijke Bram mij geholpen. Maar helaas was het probleem nog niet opgelost. Deze ochtend (13/2/2020) belde ik terug naar de klantendienst, en deze persoon leek niet echt te weten waar het over ging (ondanks ik de referentienummer had gegeven). Hij stelde mij eerst voor om zelf naar de winkel te gaan, daarna ging hij de technische dienst zelf contact met mij laten opnemen binnen de 48 uur... Maar aangezien ik van thuis uit werk, kan ik geen 48 u zonder WiFi zitten. Hij dacht daarna niet mee en toen ik zei dat ik dan de flybox zou opzeggen, zei hij dat hij dit inderdaad zou stopzetten. Dit op een vrij onvriendelijke toon en naar mijn gevoel totaal niet klantgericht. Mijn vraag was om ofwel iemand te krijgen die dit probleem kwam verhelpen, of een nieuwe flybox. Beide werden niet geaccepteerd en momenteel zit ik nog steeds zonder internet.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform