Terug

problemen met fietsen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. L.

Naar: Stella Bikes

06/09/2023

Deze morgen voor de derde keer naar servicecenter in Hulst geweest om problemen met beide fietsen op te lossen(tweemaal 45 minuten rijden) Bij beide fietsen remproblemen ,volgens technieker moeten schijven en remblokjes vervangen worden ,bij èèn fiets batterijproblemen en soms pedalen die doorslaan .Wordt niet vervangen of hersteld onder garantie ,we moeten alles zelf betalen ,fietsen zijn aangekocht in februari 2023,ook leidinggevende wil geen garantie ondanks dat we reeds van in het begin met deze problemen kampen en hiervoor langs geweest zijn ,u kan dit makkelijk checken via onze afspraken (livorno en vicenza fietsen want wij hebben reeds 6 fietsen gekochtDe Leeuw Peter-Le Roy Hilde

Berichten (1)

Stella Bikes

Naar: H. L.

09/09/2023

Geachte,Wij willen jou bedanken voor het vertrouwen in Stella met de aankoop van uw 6 fietsen.Onze oprechte excuses voor het ongemak dat u ervaart!Ik bespreek uw dossier met de Nederlandse collega's.We komen zo snel mogelijk bij u terug.Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Indien u verder nog vragen en/of opmerkingen heeft dan vernemen wij dit graag van u.Jill·Verkoop Binnendienst Stella Bikes BEStella Bikes BEBeemdenstraat 72340 Beerse, BelgiëT+32 800 82 707E info@stellabikes.beWwww.stellabikes.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform