Terug

Problemen met Fiber installatie op nieuw adres na verhuis

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. B.

Naar: Proximus

19/04/2024

Beste, ik deed het nodige via de klantendienst van proximus voor het verhuizen van mijn Proximus diensten. Op 11/04 kwam er zoals afgesproken een technicus langs om de installatie uit te voeren op mijn nieuw adres maar deze installatie kon om wat ik denk, een technische reden niet voltooid worden. Technieker zei dat ze me asap zouden contacteren voor nieuwe afspraak maar dit is intussen nog steeds niet gebeurd. (ook niet na meermaals contact te hebben met klantendienst) Hierdoor zit ik al meer dan 1 week zonder werkende diensten.Dit is geen service en het ontbreekt dan ook aan enige opvolging.

Berichten (1)

Proximus

Naar: S. B.

29/04/2024

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-04-19-14.24.36.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921007989090] Ref. [THREAD_ID:1921007989090]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform