Terug

Problemen met factuur schandalig!!

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. V.

Naar: Luminus

13/05/2022

Beste Ik heb deze maand al meerdere keren contact gehad met jullie klantendienst.Begin deze maand kreeg ik een mail met de voorschotfactuur. Ineens was hierop het voorschot van elektriciteit verdwenen. Na meerdere telefoontjes (waar zelfs gewoon de lijn werd verbroken), hebben ze me elke keer wijsgemaakt dat dit met spoed bekeken werd en opgelost werd. Er werd mij owv de ontevredenheid zelfs €40 korting beloof op de afrekening. Wat zie ik nu vandaag? Een extra factuur van €138,00 aan voorschot en een afrekening van €228,27. Dit is een grote schande!!! De afrekening van de gas ging komen, maar deze van de elektriciteit komt normaal pas in oktober. Jullie proberen ons gewoon in het zak te zetten en een duurder tarief aan te smeren! Zo slim zijn jullie wel, om pas op vrijdagavond als de klantendienst al gesloten is, deze facturen te sturen.We hebben altijd een aparte afrekening gas en een aparte afrekening elektriciteit gekregen en nu gooien jullie hier maar iets samen om de mensen toch geld af te troggelen. De klantendienst ging elke keer zogezegd alles recht zetten en heeft me verzekerd dat alles in order zou komen en er niets aan de tarieven zou wijzigen, zij zeiden me ook dat de afrekening voor veel later zou zijn en nu dit? Ik wens dit asap rechtgezet te zien! Wat een bende geldwolven zijn jullie wel niet! Ineens hebben we 10(!) pagina's aan eindafrekening, als jullie er maar voor kunnen zorgen dat deze zo onduidelijk mogelijk is voor de consument. Tevens werden ook de instellingen van onze domiciliëring zonder toestemming gewijzigd! We hebben zogezegd 865 KwH gebruikt, maar moeten op voor 2.204 KwH betalen!Ik eis een onmiddelijke rechtzetting die meteen ingaat! Indien dit niet rechtgezet is voor 17 mei 2022, zullen wij dan ook de nodige gerechtelijke stappen ondernemen. Alle kosten zullen verhaald worden op jullie. Met vriendelijke groetenGwendolyne Verhaert


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform