Beste, ik kocht op 19 december 2020 meubelen bij de winkel PACO meubelen in Pelt. Deze zouden op 4 maanden geleverd worden, maar door Corona en overmacht kwam daar al een maand bij. Maar ik heb bij de aankoop van de meubels geopteerd voor levering en assemblage met een meerprijs van 185€. Maar bij het leveren van de meubels was dit niet voorzien, waardoor ik zelf heb heb bijgedragen tot de assemblage van de meubelen. Godzijdank was de chauffeur van de transport firma integer genoeg om hierbij te helpen. Eens de grote stukken in elkaar stonden heb ik aan de chauffeur laten weten dat ik de rest zou nakijken en verder zelf in elkaar zou zetten. Bij het verder uitpakken van de levering bleek echter dat er producten ontbraken. Ik heb hierop contact genomen met de klantenservice van de winkel, de dag van de levering om te vragen om de ontbrekende producten na te sturen en een geste voor het niet leveren van de beloofde service (assemblage). Ik heb dan nog niet moeilijk gedaan over het feit dat er eerst een gratis levering en assemblage op de factuur staat om daar iets verder €185 aangerekend wordt. Dit contact verliep telkens per mail en telefonisch. En er zou een geste gedaan zijn van €95 voor de niet geleverde service. En de producten die ontbreken zouden nagestuurd worden. Ik heb hiervoor op 02/06 zelfs een mail met een track en trace code ontvangen. Omdat ik hier niks meer van hoorde heb ik op 08/06 die track en trace code nagekeken en die leidt naar DHL, maar daar vindt men met de code geen pakje. Wanneer ik dan terug bel naar hun service zijn ze ineens van verhaal verandert en beweren ze dat ik die producten wel ontvangen heb. Dit wordt zogezegd bevestigd door de transporteur, die de beloofde diensten niet kon leveren. Maar de klap op de vuurpijl is wel het telefoontje dat ik op 08/06 van de transporteur kreeg, waar hij schermt met een leverbon die ik afgetekend heb onder dwang, want als die niet afgetekend werd zou de chauffeur alles terug opladen en vertrokken zijn op de dag van de levering.Hierdoor is de geleden schade effectief : €185 (niet geleverde diensten) + €212 (niet geleverde goederen). Ik heb dit geprobeerd in der minnen te regelen, om telkens met mijn hoofd tegen de muur te lopen. Ik heb de producten niet, ik ben in het zak gezet betreffende de dienstverlening. En ik heb een belofte van een commerciële geste die al ruim 2 weken onderweg is, dus waarvan ik twijfel of ik ze ooit zal zien. Daarinboven heeft de transporteur ook laten verstaan dat indien ik in deze winkel nog aankopen zou doen, hij zou weigeren om deze te leveren. Om wille van de miserie die ik veroorzaakt heb. Voor alle duidelijkheid ik geloof best dat de transporteur (RB logtra) de volledige zending geleverd heeft. Maar dat de producten al vanaf de eerste stap in de keten ontbraken. Maar na het telefoontje met de dreigementen en het veranderde verhaal is mijn begrip en mijn geduld op. En daar ik de beloofde geste niet heb ontvangen zou ik een volledige terugbetaling van de niet geleverde goederen en diensten willen bekomen. En dit niet in de vorm van een tegoed bon, daar er geen levering meer gedaan zal worden op mijn adres. De geleden schade is €397.