Terug

Problemen met factuur en klantendienst die telefoon toelegd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Proximus

29/01/2024

Ik heb al 5 jaar sinds ik bij proximus ben een full control abonnement, hierdoor kunnen geen extra kosten voorkomen. Dit was oppeens weg en er waren oppeens torenhoge kosten van apple (meer dan mijn abonnementprijs) na contact met proximus was het mogenlijk een zaak met phishing en moest ik contact opnemen met apple (wat haast onmogelijk is) om meer te weten te komen van deze kosten, ik meld ook dat deze betalingen met mijn abonnement gebeurd zijn hoewel ik geen apple toestel heb of gebruikte in die periode. Na stopzetting van mijn abonnement heb ik in overeenkomst met proximus mijn abonnementprijs betaald voor die maand en werd er afgewacht op reactie van apple, vandaag is mijn abonnement weeral afgezet vanwege de factuur betreffende die maand. Ik heb 3 maal contact gehad met de klantenservicr van proximus, 1ste keer werd ik in wachtlijn gezet omdat de persoon aannde andere kant dit ging overleggen met een collega na een paar minuten werd het gesprek beëindigd, de 2de keer had ik iemand aan de lijn die mij wou helpen en 30 euro van de kosten van derden wou schrappen, maar toen werd verwacht dat ik nog eens het abonnement ging betalen + de kosten van derder - de 30 euro, wat kwam op nog een bedrag rond de 110 euro. Na meerdere malen te melden dat dit niet klopt dat ik deze 70 van het abonnement al had betaald alsook een betaalbewijs heb hiervan werd de telefoon opeens afgelegd, hoogst onprofessioneel. De derde persoon waarmee ik contact had zette mij wederom in wachtlijn om het te bespreken waarna het gesprek na een minuut wachten weeral beëindigd werd. Momenteel zit ik zonder telefonie waardoor ik niet kan bereikbaar zijn op mijn werk en thuis met een zorgkindje van 1.5 jaar zit. Alsook meld ik dat in de gedurende 2 maanden waarin er hoge kosten gemaakt zijn geen smsjes binnenkreeg over de betreffende aankopen of dergelijke, iets wat mij niet mogelijk mag lijken, als ik dit gekregen had was dit misschien voor een deel voorkomen geweest. Het liefst zou ik van provider veranderen maar dit gaat niet aangezien mijn abonnement van proximus met gsm was, vandaar dat ik via deze weg een klacht indien tegen de klantenservice van proximus en de facturatiedienst wegens het niet helpen wanneer er contact opgenomen word, het slordig bijhouden van gemaakte afspraken betreffende dit voorval, de missende waarschuwingen of bevestigingen van aankopen zowel via mail als sms en voor de mogelijke voorvallen die kunnen gebeuren wegens het niet bereikbaar zijn.Alvast hartelijk bedanktVriendelijke groeten Jens Van der Steenen

Berichten (1)

Proximus

Naar: J. V.

13/02/2024

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Dit werd ook per mail bevestigd.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficint mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is genstalleerd.Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-01-29-18.05.58.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005881755] Ref. [THREAD_ID:1921005881755]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform