Terug

Problemen met facturen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. Z.

Naar: Proximus

20/01/2024

Beste, op 04-10-2023 heb ik een GSM toestel met abonnement aangevraagd bij Proximus. Na navraag bij de post bleek het pakketje zoek. Ik heb op 20-11-2023 gebeld naar de Proximus klantendienst en telefonisch mijn bestelling geannuleerd gebaseerd op mijn 30dagen retourrecht. Ze hebben toen de telefoon alsook het abonnement voor mij geannuleerd. De betaling van de telefoon is toen ook gebeurd.De factuur voor november was gebaseerd op data en de factuur van december bedroeg interns de volle pot voor het abonnement dat wij telefonisch Hadden afgezegd, er was zelfs geen promo berekent die wij op het web hadden gezien dus dit konden wij zeker niet hebben aangevraagd. Ondertussen was ik al mijn vertrouwen kwijt en ben ik overgeschakeld op een andere provider op 22-12-2023. Nu krijg ik opnieuw een volle pot rekening van proximus van 20euro voor januari.Al de andere mensen die ik ken uit Oekraïne moesten maar 10euro betalen. Dus door een fout van de Proximus klantendienst (meneer had moeite met Nederlands) moet ik nu 40euro betalen.Kan dit aub opgelost geraken zodat ik mijn 20eur van december voor het fout activeren van het abonnement terugkrijg en de overige 20eur van januari dan ook niet hoe te betalen

Berichten (1)

Proximus

Naar: V. Z.

25/01/2024

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-01-20-13.51.43.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005319409] Ref. [THREAD_ID:1921005319409]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform