Terug

Problemen met facturatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Telenet

09/10/2020

Ik kreeg plots een hogere factuur in september. De klantendienst bleek ik niet te kunnen contacteren, dus ging ik via het klachtformulier. Er werden wel 10 mails gestuurd hierover, telkens via een noreply. Ik moest telkens opnieuw mijn probleem uitleggen via het klachtformulier. Uiteindelijk werd mijn probleem toch opgelost, en betaalde ik mijn factuur natuurlijk direct. Wij zijn eerlijke mensen, toch kregen we in de namiddag te horen dat we 10 euro herinneringskosten zouden moeten betalen, nadat onze betaling dus al geregistreerd was (want dat gaat direct). Ook dat kon via heel wat klantendienst problemen weer opgelost worden. In deze laatste mail kreeg ik dan wel te horen dat we een openstaand saldo van 45 euro hebben! Hoe dit kan weet ik niet, we betalen 25 euro per maand, en hebben nog geen mail van de aanrekening voor deze maand ontvangen. Als ik het nakijk lijkt het dat de tarieven duurder zijn geworden, maar van 25 naar 45 euro vind ik wel erg veel? Mag Telenet dit zonder aankondiging zomaar doen? Had ik dat geweten zou ik wel overgestapt zijn op een andere provider, maar nu is het dus te laat en kan ik niet anders dan dit te betalen. Dat vind ik eigenlijk niet ok, wij hebben wel echt nog andere kosten.

Berichten (1)

Telenet

Naar: A. C.

15/10/2020

Klantennummer: 1110651717Beste Mevrouw Timmerman Naar aanleiding van je klacht, probeerde ik je enkele keren te contacteren. Jammer genoeg kon ik je niet bereiken. Ik heb je een mail gestuurd met de vermelding van een gratis nummer waarop je ons kan contacteren. Met vriendelijke groet Kelly Value Center --


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform