Terug

Problemen met facturatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. B.

Naar: ELEGANT

09/09/2019

Beste, Ik had via Test Aankoop een voordeeltarief bij Elegant. Dit jaar kreeg ik echter mijn afrekening en kwam tot de verassing dat ik bijna 1000€ moest bijbetalen. OK er is wat meer verbruik maar zeker geen verdubbeling. Na navraag kreeg ik volgend antwoord van Elegant :U heeft tot 1 februari 2019 nog kunnen genieten van de Testaankoop tarieven van 2014. Echter zijn waren deze tarieven maar voor drie jaar geldig en worden ze nooit verlengd.Zoals in uw contract werd vermeld kreeg u onze lokale groene stroom en Elegant aardgas als verleng tarief. Deze tarieven liggen hoger dan de Testaankoop tarieven aangezien het variabele tarieven zijn die de marktprijzen volgen.En dit zonder verwittiging. Kan dat zomaar ? Ik heb hen om een aanpassing gevraagd.Alvast bedankt,Nadine De Kepper - Bleux

Berichten (4)

ELEGANT

Naar: N. B.

16/09/2019

DATA NOT AVAILABLE

N. B.

Naar: ELEGANT

16/09/2019

Geachte Elegant,Hartelijk bedankt voor jullie antwoord waar ik uiteraard niets mee ben. Een verwittiging uit 2015 is nogal vaag vinden jullie ook niet ? Ik heb mijn weten geen duidelijke boodschap van jullie gekregen met de verandering van mijn tarieven wat wel aan te raden was geweest. Ondertussen ben ik van leverancier veranderd want in deze praktijken kan ik me niet vinden. Pure afzetterij noem ik dat.Jammer maar ik veronderstel dat ik niet de enige ben en ook jammer voor de groepsaankopen van Test Aankoop.

ELEGANT

Naar: N. B.

24/09/2019

DATA NOT AVAILABLE

N. B.

Naar: ELEGANT

24/09/2019

Bedankt voor uw antwoord maar jullie zijn dus door jullie geklommel een klant armer.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform